خبرهای داغ:

زنگ نیکوکاری در مدارس کوهرنگ نواخته شد

زنگ نیکوکاری با حضور مسئولین شهرستان کوهرنگ در واحد مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت زینب سلام الله علیها شهر چلگرد نواخته شد.
کد خبر: ۸۸۳۷۰۶۰
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم نمادین؛ تقی غیبی، مدیر کمیته امداد کوهرنگ گفت: تعدادی از خانواده ها به دلایل مختلفی همچون فوت سرپرست خانوار، بیماری، طلاق والدین و یا سالمندی در کشور تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و گاهی اوقات ممکن است به دلایل مختلف استعدادهایشان نهفته بماند.

وی، افزود: دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد دارای استعدادهای سرشار و هوش زیادی هستند، که برای رسیدن به موفقیت نیازمند امکانات لازم و کافی هستند، به همین جهت ما در این نهاد تمامی تلاش خود را به کار بسته ایم تا فقر و محرومیت مانع از رشد و شکوفایی استعدادهای این افراد نشود.

غیبیی، ادامه داد: کمیته امداد برای رسیدگی به امور این ایتام و نیازمندان بخشی از اعتبارات خود را از دولت و بخشی دیگر را از طریق مشارکت های مردم خیر و نیکوکار تامین می کند، خیران و نیکوکاران با کمک های خود به این خانواده ها هزینه های تحصیلی دانش آموزان نیازمند را برعهده می گیرند.

وی، با تاکید بر اینکه موضوع فقر در میان خانواده های تحت پوشش کمیته امداد ارثی نیست، بیان کرد: برخی از خانوارها به دلایل وقوع حوادث گوناگونی که در زندگی آنان رخ داده است تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفته و از خدمات این نهاد استفاده می کنند.

گفتنی است: امسال جشن نیکوکاری از ۱۸ تا ۲۰ اسفند ماه به منظور جذب کمک ها و هدایای مردم به خانواده های محروم و نیازمند با هدف گسترش و تقویت هرچه بیشتر فرهنگ احسان و انفاق، کمک به همنوع و انسجام اجتماعی و تامین مایحتاج شب عید نیازمندان با همکاری سازمان ها و نهادهایی همچون صدا و سیما و وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار