مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله

لیگ علمی"پایا" در استان مرکزی برگزار می‌شود

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله گفت: لیگ علمی"پایا" همزمان با سراسر کشور با حضور 410 گروه در استان مرکزی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۳۶۸۶۰
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲

سرهنگ پاسدار محمدتقی امینی مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی از برگزاری مسابقات لیگ علمی پایا همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی خبر داد و گفت: مرحله استانی مسابقات لیگ علمی پایا روز جمعه با حضور 410 گروه دانش‌‌آموز دختر و پسر برگزار می‌شود.

وی افزود: این لیگ علمی بین‌المللی، در سه مرحله در پایه‌های ششم تا دهم، با عناوین لیگ علمی علوم پایه، علوم ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی، علوم کامپیوتر و برنامه نویسی و لیگ پژوهشی، با رویکرد تغییر نگرش دانش‌آموزان از دانش محض به دانش عملی و میان رشته‌ای و همچنین ترویج روحیه پژوهشی و پرسشگری، در کنار کار گروهی برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله تصریح کرد: هر گروه شامل 5 شرکت کننده است که با همکاری یکدیگر پاسخگوی سوالات این مسابقه خواهند بود

سرهنگ پاسدار امینی با بیان اینکه بعد از مرحله شهرستانی، برندگان به مرحله استانی و سپس کشوری که با حضور چند تیم خارجی برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند، گفت: شرکت در این مسابقات تنها مختص بسیجیان نبوده و دانش‌آموزان علاقه‌مند نیز می‌تواند در این مسابقات علمی شرکت کنند.

وی افزود: این مسابقات به همت بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود، سال گذشته از استان گروه‌های برتر به مرحله کشوری راه یافتند و امیدوارم امسال نیز استان در این مسابقات خوش بدرخشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات