مفسر قرآن:

مهم‌ترین هنر یک پاسدار، اخلاص در عمل اوست

بوشهر_مفسر قرآن گفت: مهم‌ترین هنر یک پاسدار، اخلاص در عمل اوست .
کد خبر: ۸۸۳۵۳۵۲
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان عسلویه استان بوشهر، استاد حجت الاسلام محمداسماعیلی مفسر قرآن امروز صبح در جمع کارکنان سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه عنوان کرد: مهم‌ترین هنر یک پاسدار، اخلاص در عمل اوست.

اسماعیلی با بیان این که یک پاسدار یک مبلغ دینی است، افزود: پاسدار باید دارای خلق و خوی عالی باشد و از لحاظ علمی نیز باید دارای معلومات پر و قوی باشد که مهم‌ترین هنر یک پاسدار، اخلاص در عمل اوست.

این استاد با اشاره به تذکراتی در خصوص سطح علمی پاسدار، عنوان کرد: احترام گذاشتن، فراگیری علم معارف دینی و ائمه معصومین(ع)، آشنایی با زبان عربی، روان‌خوانی قرآن کریم، آشنایی با احادیث و روایات، به روز بودن، مهارت سخنرانی، قدرت تفسیر و پرهیز از افراط و تفریط از جمله مواردی است که یک پاسدار باید رعایت کند و بداند.

وی ادامه داد: یک پاسدار عالم بیشترین ثروت را دارد و فقیر نیست چرا که علم در راه خدا یک ثروت است که این یعنی تزکیه نفس خالص برای هر شخصی است.

وی تصریح کرد: باتوجه به این که پاسداران خیلی مورد توجه دیگران و مخاطبین قرار دارد، باید در حرکاتش، اخلاقش، رفتار و حتی نوع پوشش خود مراقب باشند.

ارسال نظرات