فرمانده برتر در جشنواره مالک اشتر در گفتگو با «بسیج»:

دولت باید باور کند که بسیج نقش موثری در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد

فرهاد اسماعیلی اوقلی گفت: دولت باید باور داشته باشد که بسیج نقش موثری در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد از اینرو دولت باید به ظرفیت و قدرت بسیج پی ببرد ولی متاسفانه چنین باوری در دولت مشاهده نمی شود.
کد خبر: ۸۸۳۴۹۴۸
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۰
فرهاد اسماعیلی اوقلی فرمانده برتر بسیجی پایگاه شهید ذوالفقاری شهرستان مشکین شهر استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی می تواند توسعه مناسب اقتصادی را فراهم کند و می تواند پیشرفت صنعتی و رسیدن به رشد اقتصادی بالا را منجر شود.

وی با بیان اینکه در پایگاه حلقه های اقتصاد مقاومتی تشکیل داده ایم افزود: حلقه های سازندگی  با استفاده از اساتید مجرب بومی شکل گرفته و متربیان با شرکت در این دوره ها به توانایی و مهارت آموزی خوبی رسیده اند.

وی در ادامه بیان داشت: با توجه به اینکه بسیج از متن مردم بوجود آمده و در بطن مردم است لذا می تواند در عرصه اقتصاد مقاومتی نقش پویا و پیشرویی داشته باشد و یکی از اهداف عمده در پایگاه هم این بوده است تا از اقشار تحصیلکرده بسیجی برای بازآموزی اقتصاد مقاومتی در مناطق بومی استفاده شود.

وی گفت: دولت باید باور داشته باشد که بسیج نقش موثری در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد از اینرو دولت باید به ظرفیت و قدرت بسیج پی ببرد ولی متاسفانه چنین باوری در دولت یازدهم مشاهده نمی شود.

این فرمانده بسیجی با تاکید بر نقش اقتصاد مقاومتی بیان داشت: اقتصاد مقاومتی نقشی موثر در کاهش نابرابری‌ها، از بین بردن فقر، توزیع ناعادلانه ثروت دارد و در حقیقت اقتصاد مقاومتی می تواند مسیر یکسان اقتصادی را در همه مناطق کشورمان ایجاد کند. با توجه به اینکه نیروهای بسیجی افرادی متعهد و کارآمدو دارای عزم راسخ برای پیشرفت کشورمان هستند از اینرو دولت باید از این توانایی در رفع مشکلات اقتصادی کشورمان استفاده کند.

اسماعیلی اوقلی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ایران اسلامی از ذخایر معنوی و مادی و ذخایر غنی و متنوع، زیر ساخت های گسترده دارد از اینرو باید از الگوی اقتصادی بومی و علمکی برآمده از فرهنگ انقلابی و اسلامی که همان اقتصاد مقاومتی است پیروی کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار