با حضورمسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج مستضعفین؛

دیدار با خانواده شهید مدافع حرم در شهرکرد

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی با خانواده شهید محمدحسن قاسمی از مدافعان حرم در شهرکرد دیدار کرد.
کد خبر: ۸۸۳۴۹۴۶
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین به همراه سردار علیمحمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و حجت الاسلام کریم سرافراز، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری، با خانواده شهید محمدحسن قاسمی، اولین شهید جامعه پزشکی در دفاع از حرم اهلبیت علیهم السلام دیدار و گفتگو کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین در این دیدار، گفت: آمدن ما به منازل شهدا برای کسب نور است و این به تبعیت از سیره ی مقام معظم رهبری است که این رویه را هیچگاه ترک نکردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی افزود: خانواده های شهدا مقدس هستند. مقام معظم رهبری فرمودند این شهدا از اولیاء الهی هستند. آمدیم از شهدا عاقبت به خیری، عزت و آبرو بگیریم که ان شاالله پاسدار خونشان باشیم. ما همه محتاج شهدا در دنیا و آخرت هستیم. دردنیا همه به مقام شهدا احساس فروتنی و تواضع می کنند؛ ولی در قیامت مقامشان مقام دیگری است که همه را خیره می کنند.

خجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان چهارمحال و بختیاری نیز در این دیدار با اشاره به سابقه درخشان انقلابی پدر شهید محمدحسن قاسمی، بیان کرد: آقای قاسمی از فرهنگیان باارزش و انقلابی هستند.

وی، افزود: پدر شهید قاسمی در همه ی عرصه ها خوش درخشیدند. فرزنداین بزرگوار یعنی شهید محمدحسن قاسمی نیز اولین شهید جامعه پزشکی کشور هستند.

ارسال نظرات