معاون فرماندار دیر:

فروپاشی خانواده‌ها دسیسه جدید دشمن است

بوشهر-معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار دیّر گفت: امروزه سیاست‌های تخریب‌گرایانه استعمار به سمت و سوی زنان متأهل و از هم پاشیدن کانون خانواده‌ها کشیده شده است.
کد خبر: ۸۸۳۴۴۹۵
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر،معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری دیّر ظهر امروز در نشست کارگروه اجتماعی و بانوان شهرستان دیّر اظهار داشت: اگر توانستیم شخصیت پیامبر اسلام و امیرالمؤمنین را بشناسیم آنگاه می‌توانیم نسبت به حضرت فاطمه(س) شناخت پیدا کنیم و باید بدانیم که این بانوی بزرگ جهان اسلام مادر حسنین و زینب کبری(س) است که با افشاگری‌های خود در مجلس یزید او را رسوا کرد.

نامدار درویشی افزود: فاطمه(س) نه تنها الگوی زنان بلکه الگویی برای تمام مردان و زنان عالم به ویژه ما شیعیان است.

وی با بیان این که مراسم میلاد دختر پیامبر باید در شأن ایشان باشد اضافه کرد: در برگزاری مراسمات هفته زن توجه به مقوله کیفیت بر کمیت ارجحیت دارد.

درویشی به آسیب‌های اجتماعی که زنان جامعه را تهدید می‌کند اشاره کرد و بیان داشت: متأسفانه امروزه سیاست‌های تخریب‌گرایانه استعمار به سمت و سوی زنان متأهل و از هم پاشیدن کانون خانواده ها کشیده شده و این دسیسه جدید دشمنان است.

وی عنوان کرد: افزایش طلاق در جامعه ناشی از برنامه‌ریزی‌های ضد فرهنگی دشمنان با استفاده از فیلم های ماهواره‌ای و شبکه‌های مجازی است و نباید از این مسئله به سادگی عبور کنیم.

انتهای خبر./
ارسال نظرات