در این یادواره سردار کاظم میر حسینی فرمانده پادگان آیت الله خاتمی و دکتر محمد رضا شایق آزاده سرافراز که هر دو از همرزمان شهید حسن انتظاری بودند حضور داشتند.
کد خبر: ۸۸۳۴۱۲۷
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۹
به گزارش سرویس بسیج اصناف و بازاریان کشور خبرگزاری بسیج، غلامرضا حسن پور مسئول بسیج اصناف و بازاریان کشور با حضور در این یادواره گفت: شهدا فقط با مراقبت از خود به مقام رفیع شهادت نرسیده اند بلکه اکثر شهدا تحت تربیت والدین خود از همان کودکی لایق پذیرش خداوند شدند.

وی با اشاره به سردار شهید حسن انتظاری گفت: لقمه حلالی که والدین این شهید سر سفره خود حاضر کرده اند حاصلش شهید سردار حسن انتظاری و برادر شهیدش علی اضغر انتظاری شده است.

 

مسئول بسیج اصناف و بازاریان کشور با اشاره به زندگی نامه شهید حسن انتظاری افزود: این شهید بزرگوار فرمانده گردان علی ابن ابی طالب علیه السلام شخصی است که شب عملیات بدر در جمع رفقای خود گفته بود:در این عملیات محاسنم به خون سرم خزاب خواهد شد و عجیب این که در روز 2 اسفند بر اثر اصابت ترکش به فرق سرش محاسن او غرق در خون شده است.

وی افزود: همه شهدا مخصوصا شهدای محلات 5 گانه محدوده پایگاه عاشقان شهادت در همین سنخ بو ده اند و ما به عنوان مثال از حسن انتظاری گفتیم.

حسن پور در پایان مطالعه کتاب نشون به اون نشون که زندگی نامه شهید سردار حسن انتظاری می باشد را برای همه توصیه کرد.

لازم به یادآوری است که غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف کشور به مدت 5 سال فرمانده پایگاه مقاومت عاشقان شهادت بوده اند.

ارسال نظرات