میرزا حسینی: تیم اسکی نیروهای مسلح با کسب مدال برنز المپیک زمستانی نظامیان جهان تاریخ ساز شد

رئیس هیئت اسکی نیروهای مسلح گفت: تیم اسکی نیروهای مسلح با کسب مدال برنز المپیک زمستانی نظامیان جهان برای اولین بار، تاریخ ساز شد.
کد خبر: ۸۸۳۲۷۲۹
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴

به گزارش  خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج، تیم اسکی نیروهای مسلح کشورمان در رقابت های المپیک زمستانی نظامیان جهان برای اولین بار در تاریخ این رشته، در رشته اسکی آلپاین به مدال برنز رسید. ابراهیم میرزا حسینی رئیس هیئت اسکی نیروهای مسلح کشورمان و سرپرست کاروان ایران در المپیک زمستانی نظامیان جهان در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج درباره این رقابت ها گفت: سومین دوره المپیک زمستانی نظامیان جهان سیزم در روسیه و شهر سوچی برگزار شد، با توجه به اینکه سوچی تجربه برگزاری المپیک زمستانی را در سال 2014 را داشت، توانست با استفاده از آن تجربه، مسابقات را باشکوه برگزار کند.

میرزا حسینی افزود: دهکده بازی های که در نزدیکی شهر سوچی قرار داشت، یکی از مجهزترین، بزرگترین و با امکانات ترین پیست های اسکی دنیا بود که روزانه نزدیک به 50 هزار نفر از آن استفاده می کردند. زیرساخت های خوب و همچنین پوشش گسترده خبری بازی ها سبب شد تا المپیک زمستانی نظامیان جهان در روسیه در سطح بالایی برگزار شود.

رئیس هئیت اسکی نیروهای مسلح کشورمان با بیان اینکه اشاره به حضور ایران در اسکی آلپاین، اظهار داشت: 17 کشور دنیا در اسکی آلپاین ماده مارپیچ کوچک حضور داشتند که جزو 10 تیم برتر دنیا بودند. آلمان، ایتالیا و روسیه هم به عنوان تیم های مطرح سطح مسابقات را بالا برده بودند، با این حال ملی پوشان کشورمان توانستند بالاتر از روسیه که میزبان بود، پس از تیم های ایتالیا و آلمان در رده سوم المپیک نظامیان قرار بگیرند و با کسب مدال برنز تاریخ ساز شوند.

وی با اشاره به ترکیب تیم اعزامی ایران به المپیک زمستانی نظامیان جهان گفت: بنده به عنوان سرپرست کاروان در این رقابت ها حضور داشتم، پوریا ساوه شمشکی( کاپیتان)، پویا ساوه شمشکی، بهنام کیا شمشکی و نیما بهاء تیم اسکی کشورمان را تشکیل می دادند و حامد کیا شمشکی به عنوان مربی و مهدی شمشکی هم به عنوان مسئول پشتیبانی در این رقابت ها حضور داشتند.

میرزا حسینی با بیان روند آماده سازی تیم برای شرکت در این رقابت ها اظهار داشت:تمرینات تیم از مرداد ماه آغاز شد و همه تلاش تیم در 7 ماه گذشته کسب افتخار برای ایران بود. پیش از آغاز رقابت های پیش بینی می کردم در نهایت چهارم یا پنجم شویم اما ملی پوشان اسکی که بچه های سپاه و بسیج هم حضور دارند، با همت و غبرت توانستند تاریخ ساز شوند و بهترین مقام تیمی را در تاریخ اسکی کشورمان در رقابت های المپیک کسب کنند.

رئیس هیئت اسکی نیروهای مسلح با اشاره به همکاری خوب فدراسیون اسکی، گفت: از همکاری سرلشگر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سلامی، سردار غیب پرور تشکر می کنم، ما به عنوان سرباز نظام و ولایت در این رقابت ها حضور پیدا کردیم تا دل خانواده نیروهای مسلح و مردم ایران را شاد کنیم و خوشحالیم که توانستیم با کسب مدال برنز تاریخی مردم را شاد کنیم و این موفقیت متعلق به همه ایران است.

ارسال نظرات