نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری؛

منبر رسانه أثرگذار در عمق جان و دل انسانهاست

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، مهم ترین ضرورتها را کار فرهنگی و دینی و نشستن مردم سر سفره اهلبیت علیهم السلام دانست.
کد خبر: ۸۸۳۱۰۸۵
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به همت خیران، هیئت امنای مسجد امام حسین علیه السلام (پیربلوطی های مقیم مهدیه) و بسیجیان پایگاه این مسجد، ظرف سه روز تکیه بزرگ عزاداری دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برپا شد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، با حضور در جمع سوگواران حضرت زهرا سلام الله علیها در فاطمیه دوم، ضمن تقدیر از زحمات دست اندرکاران این مراسم از روحیه انقلابی و کار جهادی آنها در آماده سازی محل مراسم تشکر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در حاشیه این مراسم به خبرنگار افتخاری بسیج، گفت: از عمق جانم تقدیر و تشکر می کنم از عزیزانی که در مسجد امام حسین علیه السلام مهدیه فعالیت می کنند؛ اعم از امام جماعت، هیئت امناء، پایگاه بسیج و اهالی.

وی، افزود: هدف از برگزاری مراسم فاطمیه، بلندشدن پرچم حضرت زهرا سلام الله علیها است؛ هرجایی که این پرچم برافراشته می شود، افرادی که زیر آن پرچم می نشینند از همه آفات، بلیّات و خطرات مصون می شوند.

امام جمعه شهرکرد، ادامه داد: مهم ترین ضرورتها کار فرهنگی و دینی است و کارفرهنگی جز اینکه مردم سر سفره اهلبیت علیهم السلام بنشینند هیچ چیز دیگر نیست.

وی، تصریح کرد: همین که معارف قرآن و معارف اسلام و دین ترویج می شود و منبر شکل می گیرید اثرگذار است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: منبر یک رسانه اثرگذار است که در عمق دلها و جانها اثر می گذارد و باعث می شود مردم در پای منبر معارف دین و روضه اهلبیت را گوش دهند و سبک زندگی اهلبیت را فرابگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، گفت: امسال تصمیم گرفتیم مراسم فاطمیه سیار باشد و یک جا نباشیم. فاطمیه اول را بازفت، صمصامی، دشتک، میانکوه و کاج بود، و فاطمیه دوم را هم 5روز اینجا(مسجد امام حسین علیه السلام مهدیه غرب شهرکرد) ، مراسم برگزار می شود که با همت خوب اهالی و دست اندرکاران اثرگذار خواهد بود.

وی، کار انقلابی و جهادی مسئولان و دست اندرکاران برای ایجاد حسینیه و تکیه در جنب مسجد امام حسین علیه السلام مهدیه(غرب شهرکرد) را که در عرض سه روز محل را برای برگزاری مراسم سوگواری حضرت زهرا سلام الله علیها آماده کرده اند و با کمکهای مردمی نیز شام تهیه می کنند و از عزاداران پذیرایی می کنند، ستود.

گفتنی است: مراسم سوگواری فاطمیه دوم به مدت 5شب در تکیه فاطمیه جنب مسجد امام حسین علیه السلام مهدیه (غرب شهرکرد) ، کوچه 32 ، همزمان با نماز مغرب و عشاء برگزار می شود و ضمن مداحی و ذکر مصیبت و نوحه ذاکران اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام، حجت الاسلام و المسلمین صابری اراکی به ایراد سخن می پردازد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار