خبرهای داغ:
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی:

توجه به قشر جوان در پیشبرد اهداف اسلامی کارساز است

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی توجه به قشر جوان را در پیشبرد اهداف اسلامی کارساز دانست و گفت: جوانان صفت و خصیصه‌ای دارند که هر کجا کار خیری بوده باشد، برای انجام آن سرعت می گیرند.
کد خبر: ۸۸۲۷۱۴۸
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان؛ حجت الاسلام علی‌محمد عباسی امروز در آئین تکریم و معارفه دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی با اشاره به فرمایشات حضرت علی (ع) در خصوص رمز موفقیت پیامبران، اولیای الهی و هرکسی که در مسیر بندگی خدا و خدمت به اسلام بوده است، اظهار داشت: این موفقیت جز با اخلاص در انجام عمل به دست نمی‌آید.

وی با بیان اینکه تنها راه موفقیت اخلاص در عمل و بندگی برای خدا است، افزود: در این صورت در سرای باقی زمانی که ترازو و میزان اعمال اخلاص است می توانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی توجه به قشر جوان را در پیشبرد اهداف اسلامی کارساز دانست و عنوان کرد: جوانان صفت و خصیصه‌ای دارند که هر کجا کار خیری بوده باشد، برای انجام آن سرعت می گیرند.

وی در این خصوص با بیان اینکه جوان دانشگاهی قشر ممتاز از جهات گوناگون در علم، سیاست و حرکات پیش‌برنده جامعه است، ابراز داشت: باید به قشرجوان به خصوص جوانی که اهل علم، معرفت و کسب کمالات فکری باشد و جوان دانشگاهی که صاحب فکر و اندیشه و کمالات معرفتی توجه کرد.

عباسی اضافه کرد: معنویت و گرایش عرفانی و الهی در جوان دانشگاهی بیشتر است بنابراین هر جایی که نیاز به خط شکن باشد جوان دانشگاهی برای آگاهی دادن به اقشار مختلف جامعه پیش قدم است.

وی با بیان اینکه هدف از انقلاب اسلامی ایجاد حاکمیت اسلامی است، تصریح کرد: با این حاکمیت جامعه، به جامعه آرمانی مورد نظر اسلام تبدیل می شود، جامعه ای که در آن هم پیشرفت، عزت، عدالت، ثروت و قدرت مقابله با امواج جهانی است که این همان تمدن نوین اسلامی است.

مسئول جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی نقش‌آفرینی دانشگاه در ایجاد تمدن نوین اسلامی را از انتظارات مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها دانست و بیان داشت: تربیت نسل مومن، واقعیت گرا و آرمان خواه به عنوان یکی دیگر از انتظارات مقام معظم رهبری از دانشگاهیان است.

وی یادآور شد: یک جوان با همان نگاه خیر خواهانه‌اش که همیشه به دنبال انجام کار خیر و ثواب است باید دارای بصیرت و عمق دینی و سیاسی باشد تا با هر شبه کوچک پایش نلغزد یا در مسائل سیاسی کشور اشتباه نکند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات