خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت بسیج سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی همدان عنوان کرد

ضرورت اجرای طرح ایجاد انگیزش و تربیت سرباز برای حفظ نظام

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان همدان با بیان اینکه حفظ نظام از اوجب واجبات است، گفت: لازمه این امر تربیت سرباز برای نظام حفظ نظام است بنابراین با این اصل و با روحیه انقلابی باید طرح ایجاد انگیزش را ارائه و اجرا کرد.
کد خبر: ۸۸۲۷۱۲۷
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام مهدی خزایی در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ملایر با بازخوانی اهداف عالیه شجره طیبه صالحین اظهار داشت: حفظ متربیان و اعضاء بسیج در ساختار نیازمند برنامه‌ریزی انقلابی از سوی فرماندهان برای مشوق سازی و ایجاد انگیزش است.

وی با بیان اینکه همه مدیران ادارات و سازمان‌ها همان افرادی هستند که زمانی پشت خاکریز علیه دشمن ایستادند و خون دادند، افزود: امروز نیز در سنگر نبرد باید برای تربیت مدیران ادارات و سربازان انقلاب قائم خون دل‌ها بخورند که جان دادن بسی سهل‌تر از خون دل خوردن است.

مسئول تعلیم و تربیت و آموزش بسیج سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان همدان عنوان کرد:همان رزمندگان دیروز مدیران امروز هستند و لازم است در میدان نبرد دور هم جمع شده و طرح بدهند و عملیات را رهبری کنند.

وی ادامه داد: اگر تشویق و انگیزه لازم است فرماندهان طرح بدهند و راهکار ارائه دهند مگر نه اینکه حفظ نظام از اوجب واجبات است آیا تربیت سرباز برای نظام حفظ نظام نیست؟ بنابراین با این اصل و با روحیه انقلابی باید طرح انگیزش سازی را ارائه و اجرا کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات