خبرهای داغ:
فرمانده بسیج ادارات استان همدان مطرح کرد

صحیفه نور و مجموعه وصایای امام(ره) بهترین وسیله برای حرکت در مسیر انقلاب

فرمانده بسیج ادارات استان همدان گفت: بهترین وسیله برای در مسیر انقلاب قرار گرفتن مطالعه صحیفه نور و مجموعه وصایای امام خمینی(ره) به عنوان نقشه راه جمهوری اسلامی بوده و مجهزشدن به آن سلاحی قدرتمند است.
کد خبر: ۸۸۲۲۲۲۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ احد امیری در گردهمایی بسیجیان فنی و حرفه‌ای به مناسبت گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران برگزار شد، اظهار داشت: این ایام فرصت مناسبی برای تبیین تفکرات امام خمینی(ره) و انقاب اسلامی است.

وی با بیان و تبیین تفکرات امام راحل افزود: جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند این مهم بوده و باید نسل جوان را با تفکرات و راه امام(ره) آشنا کنیم.

فرمانده بسیج ادارات استان همدان تصریح کرد: خطر نفوذ و استحاله نظام توسط عده ای با سیاست فشار از بیرون و نفوذ از درون از خطراتی است که امروز با آن مواجه هستیم.

وی ادامه داد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا پس از سی و هشت سال مقاومت و تلاش شبانه‌روزی و بذل هزاران جان پاک به مرحله رشد و بالندگی رسیده است.

امیری عنوان کرد: امید است با بصیرت و هوشیاری همانند گذشته و پیروی از فرمان امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) مکر دشمن را نابود کنیم.

وی بهترین وسیله برای در مسیر انقلاب قرار گرفتن را مطالعه صحیفه نور و مجموعه وصایای امام خمینی(ره) به عنوان نقشه راه جمهوری اسلامی برشمرد و مجهزشدن به آن را سلاحی قدرتمند دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات