همايش تبيين راهبردهای صادرات كالا در شهركرد برگزار شد

همايش تبيين و تشريح راهبردهاي صادرات كالا به كشور عراق ، در مركز خدمات فن آوري و كسب و كار شهرك صنعتي شهركرد برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۶۳۲۵
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مديرعامل شركت شهركهای صنعتي چهارمحال و بختياري با اعلام اين خبر ، گفت : اين همايش در پي استقبال واحدهاي صنعتي استان از سفر اخير يك هيأت اقتصادي عراق به اين استان و به منظور آشنايي آنها با روش هاي صادرات كالا به كشور عراق و با توجه به شرايط بازار داخل كشور و اهميت صادرات محصولات واحدهاي صنعتي  به كشورهاي همسايه و ديگر بازارهاي خارجي  برگزار شد.

عليرضا شفيع زاده افزود: سخنران اين همايش سابقه ي رياست دفتر عراق در سازمان توسعه ي تجارت را در كارنامه دارد كه در ارزيابي صورت گرفته  از سوي  متوليان واحدهاي شركت كننده رضايت بخش توصيف شد.

وي اظهار كرد : جديدترين و كامل ترين اطلاعات در مورد بازار عراق، وضعيت اقتصادي عراق، محصولات مورد نياز و رقابت پذير جهت صادرات ، قوانين و مقررات صادراتي ، شرايط گمرك مرزي و بازارچه هاي مرزي، نقل و انتقال هاي مالي ، مزيت رقباي خارجي و همچنين  بررسي  رقابت پذيري محصولات توليدي در چهارمحال و بختياري از جمله عناوين ارايه شده در اين همايش بود.

شفيع زاده تأكيد كرد : به زودي و در همين راستا؛ براي ايجاد بسترهاي بهينه در حوزه ي صادرات ، مقدمات ديدارهاي رسمي مقامات ارشد استان با همتايان عراقي در دستور كار قرار مي گيرد.
ارسال نظرات