همزمان با ایام فاطمیه؛

تجلیل از بازنشستگان و ایثارگران سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام)

در مراسمی باحضور سردار فرمانده سپاه استان و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت قمر ینی هاشم(علیه السلام) از بازنشستگان و ایثارگران سپاه چهارمحال وبختیاری تجلیل شد.
کد خبر: ۸۸۲۵۴۹۷
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛دراین مراسم سردارفرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام)با تسلیت ایام فاطمیه، یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس را گرامی داشت و از زحمات و اقدامات خالصانه و بی منت بازنشستگان سپاه در عرصه های مختلف تجلیل کرد.

سردارعلیمحمد اکبری با اشاره به راهپیمایی دشمن شکن 22بهمن گفت:حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، انقلاب اسلامی ایران را برای سال های آتی بیمه کرد.

وی به سالگرد شهادت حضرت صدیقه طاهره(سلام الله علیها) اشاره و بیان کرد افزود: نام مبارک حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) گره گشای کارهای سخت رزمندگان در 8 سال دوران دفاع مقدس بود.

یادگار سالهای دفاع مقدس ادامه داد: هر جا فرماندهان در جنگ به مشکل بر می خوردند، با توکل به خدا و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) بویژه صدیقه طاهره حضرت زهرا(سلام الله علیها) اقدام می کردند.

سردار اکبری در توصیف بازنشستگان سپاه اظهار کرد: بازنشستگان کسانی هستند که سال های متمادی در سپاه وبسیج خدمت صادقانه و بی منت کردند و موجب اقتدار ایران اسلامی شدند و امروز با سالها تجربه به افتخار بازنشستگی نائل آمدند.

سردار فرمانده سپاه استان گفت:از افتخارات سپاه این است که پاسداران بعد ازبازنشستگی با حضور فعال در بسیج ، سالها تجربه خود را در اختیار آینده سازان این نظام الهی قرار می دهند.

وی خطاب به مسئولین قسمت های مختلف سپاه تأکید کرد: حتما باید در کارهای خود از این عزیزان دعوت و از تجارب ارزشمندشان استفاده نمایید.
ارسال نظرات