خبرهای داغ:
مسئول سابق عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش:

امروز برخی از جامعه مدنی و مردم‎سالاری دم می‌زنند اما دنبال جامعه لیبرال هستند

مسئول سابق عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه عده‌ای از مسئولان حال حاضر می‌گویند تمام دیدگاه‌هایشان را با مقام معظم رهبری هماهنگ می‌کنند در صورتی که اینگونه نیست، گفت: امروز برخی از جامعه مدنی و مردم سالاری دم می‌زنند حال آنکه جامعه لیبرال مدنظرشان است.
کد خبر: ۸۸۲۵۴۱۷
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت‌الاسلام رضا مرتضایی در جمع کارکنان سپاه ناحیه تویسرکان با تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: در زمان رژیم طاغوت حدود 40هزار مستشار آمریکایی در کشور ما حضور داشتند و امورات کشور را مدیریت می‌کردند و ایران در آن دوران جزو بدبخت‌ترین کشورهای دنیا بود.

وی افزود: در زمان حاضر و در دوران انقلاب اسلامی یکی از راهکارهای دشمنان خارجی و داخلی برای منزوی کردن نظام جمهوری اسلامی این است که علیه این نظام الهی شبه‌افکنی می‌کنند و در ذهن مردم سوال به‌وجود می آورند که مسئولان چنین و چنان هستند.

مسئول سابق عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه امت حزب الله باید هوشیار باشد و پاسخ مناسب دهد، گفت: عده‌ای از مسئولین حال حاضر می گویند که ما در اجرایی کردن قرارداد برجام سایه جنگ را از سر این مملکت برداشتیم که اینها یا عامل دشمن و یا غافل و بی خبر هستند.

وی ادامه داد: ملت ایران سابقه 8 سال جنگ تحمیلی را در کارنامه دارند و دشمنان نتوانسته‌اند یک وجب از خاک ایران را جدا کنند بنابراین چگونه می توانند جنگی را علیه ایران اسلامی راه بیندازند، آنها به هیچ وجه جرات این کار را ندارند چراکه در عراق و سوریه به گل نشسته اند و شکست خورده اند.

امروز برخی از جامعه مدنی و مردم‎سالاری دم می‌زنند اما دنبال جامعه لیبرال هستند 

مرتضایی با بیان اینکه وعده الهی در کمک به نظام جمهوری اسلامی و اسلام تحقق یافته است، افزود: اگر میلیاردها دلار خرج می‌کردیم نمی‌توانستیم به اندازه آن یاوه‌گویی‌هایی که رئیس جمهور آمریکا علیه مسلمانان و ایران گفت، و دشمنی خود را ثابت کرد، وحدت و یکپارچگی را در بین آحاد مردم به‌وجود بیاورد و خداوند به وسیله دشمنان اسلام را یاری و نصرت می دهد.

وی عنوان کرد: عده‌ای از مسئولان حال حاضر می‌گویند تمام دیدگاه‌هایشان را با مقام معظم رهبری هماهنگ می‌کنند در صورتی که اینگونه نیست و فقط از رهبر معظم انقلاب مایه می گذارند.

مسئول سابق عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: آن همه وعده و وعید که داده بودند که بعد از برجام گشایش می شود کجاست؟

امروز برخی از جامعه مدنی و مردم‎سالاری دم می‌زنند اما دنبال جامعه لیبرال هستند 

وی یادآور شد: برخی از مسئولین می گویند با دنیا باید رابطه دوستانه داشته باشیم این حرف از بنیان غلط است چراکه بیان صریح قرآن این است که می‌فرماید «ای اهل ایمان با دشمنان خدا و دین دشمن باشید» اما امروز برخی از جامعه مدنی و مردم سالاری دم می‌زنند حال آنکه جامعه لیبرال مدنظرشان است.

مرتضایی با اشاره به تقسیم‌بندی رایج در جامعه از قبیل تندرو، کندرو و اعتدال اظهار داشت: بر اساس بیانات مقام معظم رهبری تقسیم‌بندی تندرو و کندرو در نظام اشتباه است، انقلابی و ضد انقلاب تقسیم‌بندی درست است.

وی خاطرنشان کرد: راه درست و صحیح این است که ما ببینیم مقام معظم رهبری چه می‌فرمایند و مطالبه ایشان چیست و در حدتوان به آن عمل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات