خبرهای داغ:
دبیر سی و یکمین یادواره شهدای والفجر 8 در همدان:
سی و یکمین یادواره شهدای عملیات غرور آفرین والفجر 8 و گرامیداشت شهدای مدافع حرم در دارالمومنین همدان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۲۵۱۴۰
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴

ابراهیم تقواطلب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار داشت: امروز همه باید بدانیم و آگاه باشیم که هر آنچه داریم به برکت خون جوانانی است که با جانفشانی و ایثار طی هشت سال دفاع مقدس در صحنه های نبرد حق علیه باطل حضور داشتند.

وی در ادامه افزود: هدف از برگزاری چنین مراسم ها و برنامه هایی معرفی و اشاعه فرهنگ دفاع مقدس و جهاد و شهادت در میان نسل سوم و چهارم انقلاب است تا جوانان با ایثارگری های رزمندگان و جوانان ملت در دوران جنگ تحمیلی آشنا شوند.

دبیر سی و یکمین یادواره شهدای والفجر 8 در همدان با اشاره به اینکه شهدای گرانقدر روی همه خواسته های خود پا گذاشتند تا امروز الگویی برای جوانان باشند اضافه کرد: این یادواره با سخنرانی سردار حمزه حمیدی نیا، از فرماندهان دوران دفاع مقدس برگزار می شود.

وی یادآور شد: مدیحه سرایی، خاطره گویی توسط رزمندگان دفاع مقدس و قرائت وصیت نامه شهدا نیز از دیگر برنامه های سی و یکمین یادواره شهدای والفجر 8 در همدان است.

تقواطلب هم چنین خاطرنشان کرد: یکی از نکات قابل توجه در این یادواره ها حضور جوانان برای کمک و انجام امور اجرایی است که بدون شک نشان از توجه و علاقه جوانان به این مراسم ها را دارد.

وی بیان داشت: این یادواره از ساعت 14:30 تا 17 روز پنج شنبه مورخ 28/11/95 و با حضور خانواده معظم و معزز شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم، یادگاران و رزمندگان دفاع مقدس و مردم شریف دارالمومنین در مسجد مهدیه شهر همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات