هفته گذشته استاندار با هیئتی از مدیران کل استان برای افتتاح پروژه های عمرانی دهه فجر در شهرستان آبدانان حضور یافت که این سفر هیچگونه دستاوری برای شهرستان نداشت.
کد خبر: ۸۸۲۵۰۱۵
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، هفته گذشته استاندار با هیئتی از مدیران کل استان در شهرستان ابدانان حضور یافت تا به افتتاح پروژه های عمرانی دهه فجر در این شهرستان بپردازد سفر یک روزه کاروان تدبیر و امید به شهرستان ابدانان هیچگونه دستاوردی برای شهرستان نداشت.

نکته ای قابل تامل سخنان استاندار در جمع مردم روستای انجیره که برای افتتاح طرح آب رسانی به این روستا در جمع مردم که با جشن و پایکوبی به استقبال استاندار آمده بودند بود.

مروارید استاندار ایلام در جمع مردم این روستا گفت:شما روستایی محرومی نیستید و امکانات زیادی دارید و نباید خود را محروم بخوانید.
براستی روستایی که با مشکلات اقتصادی و رفاهی زیادی دست و پنجه نرم می کند و بعد از38سال که از عمر پر برکت انقلاب می گذرد صاحب آشامیدنی شده اند محروم نیستند.

به راستی محرومیت از دیدگاه استاندار به چه چیزی گفته می شود؟

شهرستان ابدانان که با مشکلات عمرانی و طرح های نیمه تمام بسیاری دست و پنجه نرم می کند و از کمبود امکانات و اعتبارات رنج می برد در سفر استاندار به این شهرستان تنها به افتتاح طرح های خصوصی و خیرساز محدود شد و هیچ کمکی به حل مشکلات مردم این شهر نکرد.

از جمله طرحها و فعالیت های که باید در دستور کار مسئولین استان برای شهرستان قرار بگیرد چهاربانده کردن ورودیهای آبدانان و رفع نقاط حادثه خیز ، سد ورگر ، فرودگاه و تونل کبیرکوه که شاید با افتتاح این پروژه شهرستان آبدانان از بن بست خارج شود مشکلات اقتصادی مردم کاسته شوند که متاسفانه در این سفر یک روز هیچ توجهی به این مشکلات نشد.

بطور کلی در این سفر هیچ طرحی برای تسریع در ساخت تونل کبیرکوه، مسجد جامع آبدانان، مشکلات عمرانی شهرستان ...بیکاری و .... ارائه نشد.

آنچه که در پایان این دیدار می توان نتیجه گرفت، عدم عزم جدی استاندار در بررسی مشکلاتی اصلی آبدانان بود.

 
ارسال نظرات