مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره «رسانه و نماز» در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۴۳۹۲
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام و المسلمین «علی چراغی‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با توجه به استقبال بسیار خوب رسانه‌های این استان مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 30 بهمن سال جاری تمدید شد

وی با بیان اینکه تمدید مهلت ارسال آثار به دلیل افزایش حجم کاری رسانه‌های استان برای پوشش خبری برنامه‌های دهه فجر بوده است، افزود: در مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از برگزیدگان این جشنواره در اسفند سال جاری تجلیل می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی، نماز اقدام و عمل، نماز و مسائل و آسیب‌های اجتماعی، نماز و فرهنگ اسلامی و دینی، بُعد فرهنگی نماز، ترویج فرهنگ نماز، مسجد و نماز، رسانه و ترویج فرهنگ نماز، نماز و سیاست، نماز، علم و فناوری، نماز و فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و بخش آزاد را از محورهای این جشنواره عنوان کرد.

چراغی‌پور عنوان کرد: آثار ارسالی باید در بازه زمانی بهمن‌ماه سال 94 تا بهمن‌ماه سال 95 در یکی از نشریات محلی، روزنامه‌های سراسری دارای دفتر نمایندگی در استان و خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری و تحلیلی استان منتشر و مرتبط با محورها و موضوع‌های جشنواره باشد.

وی در پایان گفت: این جشنواره به همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر استان و ستاد اقامه نماز استان و خبرگزاری شبستان دفتر نمایندگی استان ایلام برگزار می‌شود.

 
ارسال نظرات