سالن ورزش های رزمی شهر لومار در حالیکه 3 سالگی خود را تجربه می کند که رزمی کاران سیروانی در حسرت بسر می بردند و قفل این سالن در انتظار کلید تدبیر و امید است.
کد خبر: ۸۸۲۳۹۳۳
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، ورزش به‌عنوان یکی از تفریح‌های سالم سبب نشاط و سر زندگی می‌شود و از طرفی جوانان با ورزش کردن اعتماد به ‌نفس، رضایت از خود و سر زندگی را تجربه می‌کنند.

اهمیت و جایگاه ورزش در ارتقای جامعه به سمت تعالی بر کسی پوشیده نیست اما جوانان شهرستان سیروان از حداقل امکانات ورزشی برای گذران اوقات فراغت و تعالی جسمی و روحی محروم هستند.

مسئولین باید تمام فکرشان به خاطر جوانان و مطالبات این گروه از جامعه باشد باید به مطالبات به حق آنان پاسخ دهند، زیرا آینده کشور را این جوانان می سازند. بخصوص جوانان این منطقه که مورد تهاجم انواع تهدیدات از جمله مهاجرت قرار دارند فکری بیاندیشند تا جوانان به سراغ ناملایمات و ناهنجاریهای اجتماعی و همچنین مهاجرت نروند.

رسیدگی به امور جوانان باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد چراکه کم‌توجهی به این گروه به بهانه مشکلات هزینه‌های دیگری را به جامعه تحمیل می‌کند.

سالن ورزشی های رزمی شهر لومار در کماست و رزمی کاران در حسرت بسر می برند

سالن ورزش های رزمی شهر لومار که به منظور افزایش سرانه ورزشی و رفع مشکل مکان ورزش های رزمی این شهرستان در سال 92 کلنگزنی شد، پروژه ای که قریب به سه سال از آغاز عملیات ساخت آن می گذرد و هنوز پیشرفت قابل توجه ای نداشته است.

در حالیکه بلاتکلیفی سالن ورزشی های رزمی شهر لومار 3سالگی خود را تجربه می کند،آیا روزی می شود شاهد افتتاح تنها سالن رزمی این شهر باشیم یا که از خیر آن بگذریم؟

یکی از رزمی کاران سیروانی که خواست نامش ذکر نشود در گفتگو با خبرنگار ما گفت: رزمی کاران این شهرستان مکان مناسبی برای تمرین ندارند.

وی اظهار کرد: به دلیل نبود امکانات و سالن مناسب رزمی بسیاری از استعدادهای این شهرستان سرکوب شده و شکوفا نمی شود.

این ورزشکار افزود: خیلی از جوانان به خاطر همین کمبودها حتی با وجود علاقه و استعداد زیاد در زمینه ورزش های رزمی از ادامه پشیمان می شوند یا به سراغ سایر رشته ها رفته و یا به طور کلی ورزش را کنار می گذارند.

یک بانوی رزمی کار سیروان در خصوص سالن رزمی شهر لومار بیان کرد: شهرستان سیروان با کمبود امکانات مناسب برای ورزش کردن در بین آقایان برخوردار است و برای بانوان که واقعأ تاسف آور است و زیر صفر می باشد.

وی عنوان کرد: این شهرستان استعدادهای خوبی در ورزش های رزمی دارد ولی متاسفانه نبود امکانات باعث شده رغبتی برای ادامه نداشته باشیم.

این بانوی ورزشکار تاکید کرد: در خصوص ورزش شهرستان باید بگویم سیروان یکی از شهرستان های فقیر کشور از لحاظ امکانات ورزشی است.

 
ارسال نظرات