حجه الاسلام محمد بحرانی:

ایمان به خدا و دین محوری رمز قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

حجه الاسلام بحرانی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه سیراف،دین محوری را رمز قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواند.
کد خبر: ۸۸۲۳۶۸۸
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان، حجت الاسلام محمد بحرانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه کنگان در پایان مراسم راهپیمایی 22 بهمن سیراف و پیش از خطبه های نماز جمعه در سخنانی با بیان اینکه مردم ما امروز بار دیگر ثابت کردند که یاوه گویی های آمریکا تاثیری بر اراده ملت ایران نخواهد داشت اظهار کرد: مردم امروز نشان دادند که از راه انقلاب اسلامی هیچ گاه خسته نخواهند شد و هر روز با اراده قوی تر به مسیر انقلاب اسلامی ادامه خواهند داد.

 وی ادامه داد: قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران در مقابل تهدیدات دشمن فراتر از آن چیزی است که دشمن فکر می کند.زیرا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علاوه بر قدرت نظامی ، دارای ایمان به خدا و دین محوری در همه عرصه ها می باشد.
 

بحرانی با بیان اینکه انتقال وحشت از دل مستضعفان به سمت مستکبران از دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده است گفت: امروز آمریکا با آن عظمت خیالی خود یک کودک 5 ساله را برای خود تهدید معرفی می کند پس معلوم می شود که رعب و وحشت در دل دارد و قدرتش پوشالی است.

 وی ادامه داد: ایدئولوژی انقلاب اسلامی به دلیل دینی بودن آن از ابعاد گوناگون خداپرستی و ایمان، استقلال، برابری، آزادی و عدالت برخوردار است، این نکته که بیانگر ارائه یک راه جدید در اداره کشورها و روابط خارجی آنها است، توانسته در سال‌های پس از انقلاب طرفداران بی شماری از توده های مردم تا نخبگان و حتی نخبگان سیاسی در سراسر جهان بیابد.
 
 
ارسال نظرات