دیدار صمیمانه کارکنان سپاه شهرکرد با نماینده ولی فقیه در استان

به مناسبت سی و هشتمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی؛ فرمانده، مسئولین و کارکنان سپاه ناحیه شهرکرد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد دیدار کردند.
کد خبر: ۸۸۲۳۳۷۷
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، در جمع کارکنان سپاه ناحیه شهرکرد اظهار کرد: برخی علیرغم اینکه 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد اما هنوز نتوانسته‌اند انقلاب، امام(ره) و رهبر انقلاب اسلامی را بشناسند.

وی با بیان اینکه این افراد هنوز دلشان را به وعده های پوشالی آمریکا خوش کرده‌اند خاطرنشان کرد: همین دل خوش کردنها موجب می‌شود تا نتوانند موضع‌گیری واضحی را از خود نشان  دهند.

امام جمعه شهرکرد عنوان کرد: رهبر انقلاب اسلامی بارها به مسئولین در خصوص بدقولی و قصد و نیت‌های شیطانی آمریکا هشدار داده است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: ناسپاسی در برابر انقلاب دور شدن از ایمان است و باید برای نشان دادن دستاوردهای انقلاب تمام تلاش را به کارگیریم و این دستاوردها را به جامعه معرفی کنیم.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه صمیمانه که با اقامه نماز جماعت همراه بود، از مقام همسران و مادران تعدادی از جانبازان با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات