نماینده ولی فقیه در منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه:

جواب ملت ایران به ترامپ هم این است که از گذشتگان خود درس بگیرد

بوشهر- نماینده ولی فقیه در منطقه چهارم نیرو دریایی سپاه در جمع مردم عسلویه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: جواب ملت ایران به ترامپ هم این است که ازگذشتگان خود درس بگیرد
کد خبر: ۸۸۲۳۰۲۲
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان عسلویه، نماینده ولی فقیه در منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه در سخنانی با بیان بخش‌هایی از تلاش دشمنان به‌ویژه آمریکا برای نابود کردن انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: بعد از ۳۸ سال دشمن خوار و ذلیل شده و ملت مسلمان ایران و رهبری عزت یافته‌اند.

حجت الاسلام فولادی اضافه کرد: محمدرضا شاه را شرق و غرب می‌خواستند اما ملت نمی‌خواست و نتوانستند او را نگه دارند و جایگزین او حکومت الله شد، عزت و سرافرازی نصیب ملتی بود که پشت سر امام بود.

وی گفت: در حوادثی چون کودتای نوژه و حادثه طبس امدادهای غیبی به میدان آمد؛ ترور بزرگان کشور چون شهید بهشتی شهید رجایی و باهنر و ...نتوانست این انقلاب را از پای در بیاورد، ۸ سال دفاع مقدس که تمام دنیا علیه ما بود، پیشرفته‌ترین سلاح‌ها را آمریکا و روسیه و کشورهای اروپایی به صدام دادند اما ما باز پیروز شدیم و ۸ سال سرافرازی برای ملت را شهدا و خانواده های آنان وایثارگران وجانبازان و آزادگان به این ملت هدیه کرد.

حجت الاسلام فولادی افزود: بعد از جنگ ۸ ساله که کشور ما از بمب و موشک ویران شده، شاهد تحریم‌های ظالمانه دشمن بر علیه ملت ایران بودیم اما با همت ملت و جوانان پیشرفت‌های خیره کننده‌ای در علوم نانو، هسته‌ای و پزشکی داشتیم و سر آمد دنیا شدیم و دشمنان خارجی و واداده‌های داخلی باز شکست خوردند.

وی بیان کرد: ما از نهضت‌هایی مثل حزب الله و حماس حمایت می‌کنیم و از اسلام آمریکا و اسلام آل‌سعود و آل خلیفه هراسی نداریم؛ آنها از اسلام انقلابی واهمه دارند به حزب‌الله حمله کردند و حتی سوخت هواپیمای اسرائیل را سعودی‌ها دادند تا بمب بر سر مردم مسلمان بریزند اما حزب الله در جنگ ۳۳ روزه پیروز شد؛ به حماس حمله کردند و پیروز شد. رهبر معظم انقلاب فرمودند ما هر جا مستضفین باشند از آنها حمایت می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: در جغرافیای سوریه جنگ جهانی راه انداختند ولی مقاومت روبرو شدند؛ سردار سلیمانی و بچه‌های ما ایستادند و خرمشهر، سوریه و حلب را آزاد کردند و آمریکا اخیرا التماس کرد که به مذاکرات آستانه راه بدهیم و با واسطه روسیه اجازه دادیم سفیرش بیاید و گوشه‌ای بنشیند.

وی افزود: امام به ما آموخته که آمریکا را زیر پا بگذاریم؛ آمریکا ذاتا تروریست است؛ راه سعادت توکل به وعده الهی و استمرار راه انبیاء و راه امام حسین و اطاعت محض از ولی فقیه است.

حجت الاسلام فولادی ادامه داد: چند رئیس جمهور آمریکا یکی پس از دیگری آمدند و هیچ غلطی نکردند؛ حالا ترامپ آمده و برخی در داخل کشور می‌گویند دیوانه است و با او درگیر نشوید، ترامپ ابر سرمایه‌دار آمریکا با کاخ بزرگی که سقفش از طلا  است و هواپیمایی اختصاصی دارد، چطور دیوانه است. آیا دیوانه می‌تواند این ثروت و سرمایه داشته باشد.

وی گفت: جواب ملت ایران به ترامپ هم این است که از گذشتگان خود درس بگیرد؛ بدانید ملت با نقش عوض‌کردن و شعار عوض‌کردن عقب‌نشینی نمی‌کند رمز سرافرازی این ملت اطاعت از ولایت فقیه و رهبری است. ما در ماهیت و اعتقادات با استکبار اختلاف داریم.
ارسال نظرات