وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران:

نظام سلطه خیرخواه ملت ما نیست

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران گفت: امام(ره) و انقلاب به ما آموختند نظام سلطه خیرخواه ملت ما نیست، بلکه بدنبال چپاول ثروت و ارزش های این کشور است.
کد خبر: ۸۸۲۲۷۰۶
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان،سردار حسین دهقان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در رشت ضمن تشکر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد:مردم قهرمان گیلان در تمام صحنه های دفاع از انقلاب حضور مجاهدانه دارند.

وی 22 بهمن را روز اسلام، انقلاب و مردم دانست و گفت:22 بهمن روز پرتو افکنی انقلاب اسلامی در زندگی تمام افراد جامعه است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران با اشاره به این فرموده مقام معظم رهبری که 22 بهمن روز عید غدیر انقلاب اسلامی است تصریح کرد:مردم با مشارکت حداکثری و با تمام معنی انقلاب اسلامی را برای خود برگزیدند.

سردار دهقان با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول سالیان عمر خود دارای فراز و نشیب های بسیاری بوده است گفت:نظام مقدس اسلامی در مسیر خود همواره دشمنی های دشمنان مختلف را تجربه کرده است و در تمام این دوران ها ایستادگی و مقاومت کرد و محصول این مجاهدت ها، استحکام هرچه بیشتر نظام بوده است.

وی با تاکید بر اینکه امام(ره) و انقلاب به ما آموختند نظام سلطه خیرخواه ملت ما نیست، بلکه بدنبال چپاول ثروت و ارزش های این کشور است، افزود:فرهنگ ابتذال و ضد دینی، ایجاد نفاق و چند دستگی در درون جامعه، سلطه پذیری و تحقیر ملت و ... از مواردی بود که شاه برای ملت آورده بود و مردم از آن رنج می بردند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران با بیان اینکه راه امام (ره) و آرمان های وی همواره در دل مردم زنده است ادامه داد:مردم ایران همواره ثابت کرده اند هر هزینه ای برای تداوم انقلاب خواهند پرداخت و اجازه کوچکترین تعرض دشمن را به خاک این کشور نخواهند داد.

سردار دهقان انقلاب اسلامی ایران را انقلاب پابرهنه‌ها و مستضعفان معرفی کرد و گفت:ایستادگی در برابر تجاوزگری های دشمنان از شاخصه های انقلاب اسلامی ایران است.

وی خدمتگذاری به مردم را از دیگر شاخصه های این انقلاب برشمرد و افزود:مقابله با محرومیت زدایی و فقر از دیگر شاخصه های این نظام الهی است؛ پسندیده نیست در نظام اسلامی بخشی از ملت فقیر باشند و در گذران زندگی دچار مشکل شوند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران هویت‌زدایی و تحقیر ملت را از راهبردهای دشمن در جنگ نرم خواند و گفت:دشمن با این دسیسه ها بدنبال آن است تا نظام سیاسی ما را ناکارآمد نشان دهد و بنیاد اساسی اقتدار نظام را سست کند.

سردار دهقان استقلال، عزت، رشد و توسعه را از دستاوردهای انقلاب برشمرد و افزود:کمک به ملت های تحت ستم از عناصر ذاتی انقلاب و نظام است.

وی اضافه کرد:جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر می تواند به دنیا اعلام کند که یگانه نظام سیاسی است که از طرفی با تکیه بر حمایت مردم که تحقق همان واژه جمهوریت و از طرف دیگر با تکیه بر اسلامیت در حال توسعه و پیشرفت در عرصه های مختلف با تکیه بر توان داخلی است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران ملت ما در سایه امنیت با توجه به اعمال محرومیت‌ها طرح‌های توسعه‌ای خود را انجام می‌دهد خاطرنشان کرد:امروز ایران اسلامی به عنوان نظام سیاسی مستقل در بالاترین عزتمندی در منطقه و جهان قرار دارد.

سردار دهقان با بیان اینکه ملت ایران اجازه نمی‌دهد دیگران در اتخاذ تصمیم‌ها در راستای منافع ملت دخالت کنند گفت:ملت ما هیچ‌گاه برای تولید و به‌کارگیری سلاح هسته‌ای، زیستی و میکروبی اقدام نمی‌کند اما در تمام زمینه‌ها سرمایه‌گذاری می‌کند.

ارسال نظرات