بمناسبت دهه فجر؛

تجلیل از خانواده های شهدا در کوهرنگ

بمناسبت دهه مبارک فجر جمعی از بسیجیان شهرستان کوهرنگ با خانواده معظم شهدا دیدار کردند.
کد خبر: ۸۸۲۲۲۸۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛   همزمان با ایام الله دهه فجر، جمعی از بسیجیان پایگاه مقاومت تنگزی به همراه کارکنان ادارات شهرستان کوهرنگ با حضور در منزل خانواده شهید الیاس عبدالهی، به مقام والای اسوه های ایثار و حماسه ادای احترام کردند.

گفتنی است:‌شهید الیاس عبدالهی،‌ در سال 1350در روستا سیلگاه دیده به جهان گشود و به رغم تلاش های خانواده بزرگوار و پدر زحمت كش متاسفانه وضع چندان خوبی نداشتند دوران كودكی قبل از دبستان را در كمال فقر پشت سر گذاشت و درسال 1356 وارد دبستان سلمان فارسی روستای سیلگاه شد.

این شهید عزیز، پس از طی دوره ابتدایی و اخذ گواهی پایه پنجم به خاطر نیاز شدید و امرار معاش به كار و كشاورزی روی آورده و این حرفه شریف را نیز تا دوران اعزام به خدمت ادامه داد تا اینكه در سال 1369 به خدمت مقدس سربازی اعزام شد.

شهید عبدالهی،دوره آموزش نظامی را در اصفهان و یك سال از خدمت مقدس سربازی را در مازندران گذراند و بقیه خدمت را به ارومیه منتقل شد.

این شهید عزیز در حالی كه سه ماه به پایان خدمتش باقی بود، هنگام مقابله با قاچاقچیان در مرزهای شمالغرب کشور به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

ارسال نظرات