مصطفی برزگر
همزمان با هشتمین روز از دهه فجر؛
همزمان با هشتمین روز از ایام الله دهه فجر و در راستای محرومیت زدایی، 19 واحد مسکن محرومین به همت سپاه و کمیته امداد در سیروان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۲۱۵۹۵
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، همزمان با هشتمین روز از ایام الله دهه فجر و در راستای محرومیت زدایی، 19 واحد مسکن محرومین به همت سپاه و کمیته امداد در سیروان افتتاح شد.

احمد اورنگ، فرمانده سپاه ناحیه سیروان در آیین افتتاح این طرح ها گفت:برای ساخت این تعداد مسکن اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 800 میلیون ریال از محل اعتبارات محرومیت زدایی سپاه هزینه شده است.

وی اظهار کرد: این منازل مسکونی با زیر بنای 50 متر مربع در روستاهای محروم شهرستان توسط سپاه ناحیه سیروان و با همکاری کمیته امداد شهرستان به بهره برداری رسید.

فرمانده سپاه ناحیه سیروان با بیان اینکه در راستای محرومیت زدایی در روستاهای شهرستان گام های خوبی توسط سپاه پاسداران برداشته شده است، افزود: در سال جاری 55 چشمه سرویس بهداشتی و حمام با اعتبار بالغ بر 687 میلیون ریال برای مددجویانتحت پوششه کمیته امداد توسط بسیج سازندگی این شهرستان احداث شده است.

اورنگ یکی دیگر از طرح های محرومیت زدایی اجرا شده در این شهرستان را کمک به آبرسانی به روستای گورطوطی عنوان و گفت: برای این طرح بالغ بر 200 میلیون ریال هزینه شده است.

فرمانده سپاه ناحیه سیروان عنوان کرد: احداث دو غسالخانه، لایه روبی انهار،ساخت یک دهنه پل روستایی از دیگر طرح های محرومیت زدایی در این شهرستان است که در مجموع 405 میلیون ریال اعتبار برای آنان هزینه شده است.

 
 

 
ارسال نظرات