رئیس دادگاه شهرستان بروجن؛

مهم ترین پیشگیری آسیب شناسی نهاد خانواده است

همزمان با دهه فجر؛ کارگاه آموزشی پیشگیری از وقوع جرم ویژه تشکل های مذهبی در شهرستان بروجن برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۱۰۲۵
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت ایام‌الله دهه‌ی فجر و پیروزی انقلاب اسلامی با حضور استاد روحانی زاده، رئیس دادگاه انقلاب استان، کارگاه آموزشی پیشگیری از وقوع جرم ویژه تشکل های مذهبی و هیئت‌های تأثیرگذار با حضور مسئولان هیئت‌های مذهبی ،مراکز قرآنی و مداحان در شهرستان بروجن برگزار شد.

روحانی زاده، در این کارگاه پیرامون پیشگیری از وقوع جرم، ویژه تشکل‌های مذهبی پرداخت و گفت: آسیب‌شناسی نهاد خانواده از مهم‌ترین پیشگیری‌ها است.

رئیس دادگاه انقلاب استان در ادامه پیرامون طلاق و علل آن به بحث و تبادل‌نظر پرداخت و مرحله قبل از ازدواج، خواستگاری و مراسم ازدواج، بعد از عروسی و ایام زندگی مشترک را موردبررسی و نقد قرارداد.

وی به مواردی همچون عجله در ازدواج و ازدواج‌های زودرس قبل از بلوغ روحی و عقلی، ازدواج بدون نظارت بزرگ‌ترهای دانا، ازدواج‌های ناهمگون و غیر هم‌کفو، فریب و حیله‌ی احدی از طرفین برای جذب دیگری (تدلیس) اشاره کرد.

گفتنی است، کارگاه فعالان فرهنگی و هیئت‌های تأثیرگذار با حضور رئیس دادگستر ی شهرستان بروجن و افراد تأثیر گزار، یک‌شنبه ۱۷ بهمن ۹۵ از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۲، در سالن اداره تبلیغات اسلامی بروجن، برگزار شد.

ارسال نظرات