رئیس اموزش وپرورش کوهبنان:

وصیت نامه سیاسی و الهی حضرت امام باید بیشتر موردتوجه قراربگیرد

سیدمحمدرضا حسینی سخنران مراسم جشن دهه فجر در دبیرستان شهید باهنر کوهبنان گفت: در آن روزها دانش آموزان و فرهنگیان از جمله گروه هایی بودند که حمایت خود را از ولایت و رهبری به نمایش گذاشتند و تا آخرین روزهای استقرار نظام مقدس جمهوری در کنار امام ماندند و امروز هم با تمام وجود در خدمت مقام معظم رهبری هستند .
کد خبر: ۸۸۲۰۴۲۷
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛ همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر مراسم جشنی در نماز خانه دبیرستان شهید باهنر کوهبنان برگزار گردید .
در این مراسم رئیس آموزش وپرورش کوهبنان با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام و شهداء گفت: حضرت امام در حالی مبارزات خود را آغاز نمود که خفقان خاصی بر جامعه حکمفرما بود و ایشان با دست خالی در برابر حکومت پهلوی ایستادگی نمود.
سیدمحمدرضا حسینی خاطر نشان کرد: در آن روزها دانش آموزان و فرهنگیان از جمله گروه هایی بودند که حمایت خود را از ولایت و رهبری به نمایش گذاشتند و تا آخرین روزهای استقرار نظام مقدس جمهوری در کنار امام ماندند و امروز هم با تمام وجود در خدمت مقام معظم رهبری هستند .
مدیر آموزش و پرورش کوهبنان افزود : در دوران دفاع مقدس نیز دانش آموزان همواره در دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب تمام توان خود را به کار بستند که تقدیم 36 هزار شهید گویای این حقیقت است .
وی تاکید نمود: پس از دوران دفاع مقدس نیز دانش آموزان و فرهنگیان همواره در عرصه های علمی ،آموزشی ،پژوهشی و تحقیقاتی کارهای ماندگار و ارزشمندی را انجام داند و در عرصه های ملی و بین المللی بارها پرچم مقدس ایران اسلامی را به اهتزاز در آوردند .
مسئول کمیته فرهنگیان و دانش آموزان ستاد دهه فجر کوهبنان تاکید نمود: دشمنان چون شاهد تحرک و پیشرفت دانش آموزان بودند در صدد بر آمدند تا به هر طریق ممکن از طریق شبکه ها و فضاهای مجازی جوانان را بی تحرک کنند .
وی تصریح نمود: دانش آموزان باید همواره به وصیت نامه سیاسی و الهی حضرت امام و شهیدان همیشه جاوید دقت کنند و برای پیشرفت و رسیدن به مراحل عالی پیشرفت توصیه ها و منویات مقام معظم رهبری را مورد توجه خویش قرار دهند .
حسینی گفت: در ایام الله دهه فجر اکثر مدارس کوهبنان نسبت به تزئپن مدارس ،برگزاری جشن های در خور شان ،برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری ، برپایی نمایشگاه های دستاوردهای انقلاب و صنایع دستی و محصولات تولیدی دانش آموزان شهرستان اقدام نمودند .
وی در پایان گفت: فرهنگیان و دانش اموزان کوهبنانی در کنار سایراقشار مختلف با حضور گسترده و پرشور خود درمراسم یوم الله 22 بهمن بار دیگر به دشمنان و بدخواهان خواهند فهماند که با یک اشاره مقام معظم رهبری با تمام وجود آماده اند تا جوابی سنگین و دشمن شکن به بدخواهان بدهند .

ارسال نظرات