فرمانده سپاه ناحیه سیروان در یادواره شهدای روستای سرابکلان گفت: حیثیت و آبروی امروز ملت و نظام مدیون و مرهون خون شهدا و از خودگذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس است
کد خبر: ۸۸۲۰۲۰۲
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، یادواره شهدای روستای سرابکلان از توابع شهرستان سیروان با حضور جمع از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و مردم شهیدپرور روستا در مسجد این روستا برگزار شد.

سرگرد پاسدار احمد اورنگ، فرمانده سپاه ناحیه سیروان در این یادواره، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: حیثیت و آبروی امروز ملت و نظام مدیون و مرهون خون شهدا و از خودگذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

وی با اشاره به هجوم تبلیغاتی دشمنان علیه ایران اسلامی، بر لزوم حراست و پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی و وحدت آحاد مردم تاکید کرد.

اورنگ با بیان اینکه شهدا اسطوره ها و قهرمانان ملی کشور هستند، گفت: یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس به عنوان قهرمانان بی بدیل ملی تاریخ کشور هیچگاه از اذهان ملت ایران پاک نخواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه سیروان ادامه داد: شهدای والامقام با سلحشوری و از جان گذشتگی در راه دفاع از حریم اسلام و صیانت از کیان نظام اسلامی جان خود را فدا کردند و این راه افتخار آمیز امروز باید ادامه یابد.

در پایان این مراسم از خانواده های شهدای روستای سرابکلان با اهدای لوح تجلیل شد.

 
ارسال نظرات