فرمانده سپاه ناحیه سیروان اعتماد مردم را بزرگترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی دانست و بر ضرورت حفظ و ارتقاء آن تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۲۰۱۸۷
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرگرد پاسدار احمد اورنگ، فرمانده سپاه ناحیه سیروان عصر یکشنبه در نشست بصیرتی در جمع مردم روستای باباشمس گفت: روزانه 4 هزار ساعت برنامه فارسی از طریق شبکه های ماهواره ای بر علیه جمهوری اسلامی ایران پخش می شود.

وی با بیان اینکه امروزه دشمنان؛ خانواده و فرهنگ کشور ما را مورد هدف قرار داده اند، اظهار کرد: این همه سرمایه گذاری آنها برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحه سیروان افزود: 8 سال از عمر انقلاب می گذرد و هر روز شاهد انواع توطئه، خیانت و فتنه بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم.

اورنگ با تاکید بر اینکه توطئه ها و خیانت های دشمنان پایانی ندارد، ادامه داد: آمریکا و سایر کشورهای مستکبر با ایجاد پایگاه نظامی در کشورهای همسایه ما می خواهند مانع پیشرفت جمهوری اسلامی ایران شوند.

این مسئول بیان کرد: امروز خاکریزهای ما در سوریه، عراق، یمن و ... می باشد تا دشمن را از مرزهای ایران دور کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه سیروان با بیان اینکه آنها جهان را به یک دهکده تشبیه کرده که کدخدایی آن آمریکا است، گفت: جمهوری اسلامی در سال 57 به پشتوانه مردم و با رهبری های حضرت امام (ره) این معادلات آمریکا را برهم زد و دیگر خبری از آن دهکده جهانی نبود.

وی با بیان اینکه قبلا همه به این باور رسیده بودند که بدون آمریکا نمی شود زندگی کرد، گفت: همه کشورها و ملت ها بر این باور بودند که بدون آمریکا نمی شود زندگی کرد هرچند متاسفانه هنوز بعضی از نیروهای داخلی کشور نیز همین باور را دارند.

فرمانده سپاه ناحیه سیروان گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی موجی در دنیا ایجاد شد و امروز در بسیاری از کشورهای جهان به این باور رسیده اند که بدون آمریکا هم می شود زندگی کرد.

اورنگ اظهار کرد: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب انواع توطئه و تحریم را بر علیه ایران راه انداختند چرا که ما قدرت آنها را به هم ریخته بودیم.

فرمانده سپاه ناحیه سیروان با بیان اینکه دوستی با آمریکا هیچ سودی ندارد، افزود: کسانی که با آمریکا دست دوستی داده اند امروز هیچ چیزی از خود ندارند ولی در عوض ایران بخاطر دشمنی با آمریکا و تحریم ها امروز در بسیاری از زمینه ها پشرفت های قابل توجهی داشته است.

وی عنوان کرد: همین عربستان بازیچه آمریکا شده بطور که از یک طرف با کاهش قیمت نفت باعث کاهش درآمد خود شده و از طرفی پول نفت را هزینه خرید مهمات و تجهیزات نظامی بر علیه کشور یمن می کند و به همین خاطر عربستان در بحرانی بزرگ گرفتار شده است.

اورنگ با بیان اینکه 38 سال ایستادگی ملت ایران الگویی برای سایر ملت ها شده است، خاطرنشان کرد: امروز ملت ها از گفتمان استکبار ستیزی انقلاب اسلامی تبعیت می کنند و شاهد شکل گیری یک نظام چندقطبی در جهان هستیم.

وی تاکید کرد: در آینده نظام جمهوری اسلامی یکی از قطب های ابرقدرت جهان خواهد بود.

این مسئول با اشاره به ضعف مدیریت بانکی کشور تاکید کرد: ضعف بانکی کشور مربوط به ضعف ارتباط با آمریکا نیست بلکه یک ضعف مدیریتی است.

وی اضافه کرد: 75 تا 80 درصد مشکلات اقتصادی ما داخلی است و با راهبردهای قانونی و مدیریتی حل می شود.

اورنگ بیان کرد: پیشرفت کشور در رابطه با بیرون نیست بلکه در گروه اتکا به توان داخلی و استفاده از ظرفیت داخلی است.

فرمانده سپاه ناحیه سیروان یکی از دست آوردهای انقلاب را امنیت دانست و تصریح کرد: امروز در کشورهای اطراف ایران جنگ های مختلفی در حال وقوع است اما ایران اسلامی امنیت کاملی بر آن حاکم است.

اورنگ تاکید کرد: به برکت انقلاب اسلامی امروز ایران نقش کلیدی در تحولات منطقه دارد و معادلات منطقه را برای آمریکا بر هم زده است.

وی اعتماد مردم را بزرگترین سرمایه نظام دانست و گفت: بعد از برجام مردم دیگر اعتقاد و اعتمادی به آمریکا ندارند و از سوی دیگر اعتماد آنها به نظام بیشتر شده است که این سرمایه خیلی ارزشمند است.

فرمانده سپاه ناحیه سیروان بر ضرورت حفظ و ارتقاء این اعتماد مردم تاکید کرد.

 
ارسال نظرات