مصطفی برزگر
فرمانده ناحیه آبدانان/
فرمانده سپاه ناحیه آبدانان گفت: : تبعیت و حرکت در مسیر آرمان ها و اهداف شهدا موجب پیروزی ایرانیان در تمامی عرصه ها و میادین شده است.
کد خبر: ۸۸۱۹۸۸۲
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار"کرمرضا نصرالهی"فرمانده سپاه ناحیه آبدانان در مراسم یادواره شهدای روستای پشت قلعه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این روستا و شهرستان و با بیان اینکه راه شهدا راه دفاع از انقلاب و ولایت بود اظهار داشت: تبعیت و حرکت در مسیر آرمان ها و اهداف شهدا موجب پیروزی ایرانیان در تمامی عرصه ها و میادین شد زیرا راه شهدا راه و طریق درست است.

وی با اهمیت خواندن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و انتقال خاطرات مبارزات دوران قبل و بعد از انقلاب و دوران دفاع مقدس به نسل های حال و آینده افزود: امروز زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و حفظ حرمت و جایگاه خانواده های معظم انها برای تداوم انقلاب اسلامی و عزت و عظمت نظام اسلامی ایران و ایرانیان لازم و ضروری است.

فرمانده سپاه ناحیه آبدانان اظهار داشت انقلاب اسلامی که برگرفته از حاکمیت ارزش های دینی، حضور مردم و رهبری شجاع بود، توانست اولین و پایه ای ترین پیام را به بشریت منتقل کند و آن اینکه انسان های بیدار و متحول می توانند در هر دوره و زمان با سرمشق قرار دادن ارزش های اسلامی مسیر سعادت را سپری کنند.

نصرالهی تصریح کرد: تنها نقش رهبری است که می تواند از آموزه های دین مبین اسلام استفاده کند و تحول ایجاد کند، از این جهت نقش امام خمینی به عنوان معمار انقلاب نقش بی بدیلی است و امروز نقش امام خامنه ای نیز به عنوان ولی فقیه و رهبر همانند نقش امام در هدایت جامعه بی مانند است.

وی با اشاره به اهمیت راهپیمایی ۲۲ بهمن و گرامی داشتن ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: نعمت انقلاب اسلامی و برکات ارزشمند آن را باید با قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مقایسه کرد که چه تحولات و کارهایی بزرگی در برای پیشرفت و توسعه کمی و کیفی‌ کشور صورت گرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آبدانان تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاکی از اعتماد آنان به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و مستکبران جهانی است.

درپایان مراسم ضمن افتتاح نمایشگاه کتاب این روستا با اهداء جوایزی از خانواده‌های شهدای تجلیل به عمل آمد.



 
ارسال نظرات