یک کارشناس سیاسی :

مراقب باشیم انقلاب به دست نا اهلان نیافتد

بوشهر_ کارشناس مسائل سیاسی گفت: باید مراقب باشیم انقلاب به دست نا اهلان نیافتد؛ مسیر افتادن انقلاب توسط برخی افراد آغاز شده است که همه ما در ایران اسلامی مسئول حفظ انقلاب هستیم تا روزی که به دست صاحب اصلیش برسد.
کد خبر: ۸۸۱۸۷۹۴
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام قدرت‌الله باقریان، در گردهمایی سیاسی کارکنان ناحیه بوشهر، با گرامی داشت میلاد حضرت زینب کبری(س) و ایام‌الله دهه مبارک فجر، گفت: حضرت زینب(س) پرچم‌دار واقعه کربلا بود و ایام دهه فجر یادآور پیروزی انقلاب اسلامی است و هر چیزی که امروز داریم مدیون شهداء و امام شهداء هستیم.

باقریان اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق بزرگی بود و کسانی که به این انقلاب خدمت می‌کنند خداوند آن‌ها را حفظ و افرادی که قابل هدایت نیستند را نابود کند.

هادی ویژه سیاسی کشوری افزود: باید مراقب باشیم انقلاب به دست نا اهلان نیافتد؛ مسیر افتادن انقلاب توسط برخی افراد آغاز شده است که همه ما در ایران اسلامی مسئول حفظ انقلاب هستیم تا روزی که به دست صاحب اصلیش برسد.

وی بیان کرد: عناصر ماندگاری انقلاب اسلامی وحدت، همدلی و حضور در مسیر اصلی است و هر چه به زمان ظهور نزدیک می‌شویم شرایط طوری سخت خواهد شد، اما توفیقات الهی وجود دارد اما ما باید خودی و ناخودی و سره از ناسره را تشخیص دهیم و بدانیم مورد آزمایش الهی هستیم.

باقریان عنوان کرد: برخی افراد در دوران گذشته و به‌خصوص دوران انقلاب به دلیل اینکه به اصل خود پایبند نبودند گمراه شدند که یکی از مهمترین عامل برای قرار گرفتن در مسیر اصلی استقامت و پایداری و ایستادگی در کنار حق است.

هادی ویژه سیاسی کشور تصریح کرد: دشمن قسم خورده ایران برنامه‌های زیادی را تدارک دیده است و این برنامه‌ها هیچ وقت تمام شدنی نیست و عقب‌نشینی نخواهد کرد و توجه داشته باشیم دشمن با اسلام ناب محمدی مشکل دارد.

باقریان ابراز کرد: در دوران طاغوت هیچ وقت با برگزاری نماز و دعا مشکل نداشتند و صف‌های نماز جمعه در برخی از شهرها برگزار می‌شد، اما رژیم پهلوی با بصیرت و روشنگری مردم مخالف بود و با افرادی که در این زمینه فعال بودند برخورد می شد.

وی با اشاره به حمله صدام به کویت، اذعان کرد: بعد از پذیرش قعطنامه وقتی صدام به کویت حمله کرد امیر کویت دست به دامن آمریکا شد و آمریکا نیز با همه توان کویت را به سلطنت قبلیش برگرداند که در آن دوران دو خبرنگار از فرمانده آمریکایی سوال کردند که چرا برای گرفتن کویت از این همه نیرو و تجهیزات استفاده کردید و فرمانده آمریکایی گفت این چراغ سبزی است که ما به صدام دادیم و هدف ما جمهوری اسلامی است و در ایران سه مانع بزرگ که شامل اعتقاد مردم به امام حسین(ع)، ولایت فقیه و شبهه نظامی(بسیج مردمی) وجود دارد.

باقریان خاطرنشان کرد: دشمن امروز از گره خوردن اعتقادات مردم، ولایت فقیه و بسیج با یکدیگر هراس دارد و تلاش می کند اسلام آمریکایی ایجاد کند که در گذشته وهابیت و بهایت را در ایران و عربستان بوجود آورد اما در ایران موفق نشد.

وی یادآور شد: به دلیل اینکه دشمن از دین اسلام از دوران‌های گذشته ضربه خورده‌اند به همین دلیل دنبال ایجاد مکتبی مشابه مانند شیعه لندنی، شیعه انگلیسی و غیره هستند تا مردم را از مسیر اصلی خارج کنند.

هادی ویژه سیاسی کشوری با بیان اینکه بصیرت مانند قطب‌نما باید در کنار ما باشد، افزود: امروز بیش از ۵۰ میلیون نفر از مردم کشور دوران دفاع مقدس را تجربه نکرده‌اند که اگر از آن دوران سوال شود اطلاعات خوبی ندارند که ما باید روشنگری برای عموم مردم داشته باشیم.

ارسال نظرات