انقلاب اسلامی،خاری در چشم استکبار جهانی

گودرزی با بیان اینکه انقلاب اسلامی،خاری در چشم استکبار جهانی است، گفت: انقلاب اسلامی با آگاهی‌های عمیقی که در میان ملت‌های مسلمان بوجود آورد زمینه تحولات سیاسی ریشه‌دار را فراهم آورد.
کد خبر: ۸۸۱۸۵۵۲
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴

به گزارش " خبرگزاری بسیج در کرمان، داود گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تمام معادلات سیاسی استکبار را بر هم زد و فرهنگ استعماری غرب را زیر سوال برد، گفت: انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر اسلام با ارائه الگویی عینی و عملی از یک نظام سیاسی و اجتماعی مبتنی بر ارزش‌های الهی نشان داد که می خواهد استقلال داشته باشد و به استکبار جهانی وابسته نباشد.

 

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی تهدید بزرگی در برابر منافع کشورهای استعماری خصوصاً آمریکا و اسرائیل است، ادامه داد: امروز به اعتراف صریح نظریه‌پردازان غربی درگیری اصلی بین فرهنگ دینی انقلاب و نظام اسلامی با فرهنگ غربی است.
 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با آگاهی‌های عمیقی که در میان ملت‌های مسلمان بوجود آورد زمینه تحولات سیاسی ریشه‌دار و حرکت‌ها و سازماندهی‌های سیاسی چشمگیری را فراهم آورد و این انقلاب اسلامی است که در منطقه، باعث شکست پی در پی گروه های تروریستی و داعش شده است.
 

گودرزی در پایان خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی، خاری در چشم استکبار جهانی است نباید از یاد برد که صدور انقلاب به خارج از مرزهای کشور یکی از اهداف امام خمینی(ره) بود که امروز شاهد آن هستیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات