در دومین روز از فجر انقلاب محفل انس با قرآن باحضور قاری بین المللی از کرمانشاه آقای «وحید نظری» برگزار و نماز وحدت با سخنرانی امام جمعه دره شهر، حجت الاسلام والمسلمین قنبر بیگی، در مسجد جامع ایوان اقامه شد.
کد خبر: ۸۸۱۷۴۲۶
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج،در این آیین معنوی که با حضورگسترده اقشار مختلف مردم و ادارات و نهادهای دولتی و انقلابی در مسجد جامع شهر ایوان آیاتی از سوره های احزاب و شمس توسط قاری قرآن کریم آقای وحید نظری از استان کرمانشاه قرائت گردید. همچنین در این برنامه حافظ روشندل قرآن کریم خانم مریم شفیعی با پاسخ به سئوالات قرآنی تحسین شرکت کنندگان را برانگیخت و از سوی ادارات مختلف مورد تشویق قرار گرفت.

همچنین ثواب این برنامه به امام (ره) و شهدای انقلاب و دفاع مقدس بویژه شهدای آتش نشان هدیه گردید. لازم به ذکر است که بانی این برنامه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایوان بود. درضمن آقای حق نظری رئیس اداره قرآنی سازمان تبلیغات استان نیز در جمع شرکت کنندگان حضور داشت.

همزمان با گلبانگ اذان ظهر به وقت شرعی ایوان نمازجماعت ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام و المسلمین لروند اقامه شد و حجت الاسلام والمسلمین قنبر بیگی، امام جمعه دره شهر، ضمن تبریک فجر انقلاب و تقدیر از محفل نورانی قرآنی گفت: ما باید دست به دامن اهل بیت شویم چون خداوند آنانرا قطب قرآن قرار داده است. اگر کسی می خواهد که از قرآن چیزی بفهمد باید به اهل بیت مراجعه کند. زیرا تفسیر به رأی درست نیست و موجب هلاکت خواهد شد.

حجت الاسلام قنبربیگی در ادامه به دو داستان تاریخی ملاقات امام باقر(ع) با قتاده مفسر و عبداله بن سلام کعب الاحبار که ملاقاتی با فضه کنیز حضرت زهرا (س) داشته است؛ در خصوص بهره گیری از قرآن، اشاره و عنوان کرد: باید سرمایه گذاری کنید تا فرزندانتان با قرآن آشنا شوند. زیرا این بزرگترین باقیات الصالحات برای شماست.

ارسال نظرات