مسئول بسیج دانش آموزی فارسان:

زنگ انقلاب،‌زنگ مقاومت و استکبارستیزی است

بهروز رشیدی، در گفت و گو با خبرنگار بسیج، ‌گفت:‌ زنگ انقلاب اسلامی زنگ بیداری، مقاومت و استکبار ستیزی ملت ایران اسلامی در مقابل مستکبران جهان است.
کد خبر: ۸۸۱۷۲۸۳
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم نمادین زنگ انقلاب همزمان با لحظه تاریخی ورود امام خمینی (ره) به مهین اسلامی در مدرسه دکتر سلطانی شهرستان فارسان نواخته شد.

مسئول بسیج دانش آموزی شهر فارسان در حاشیه این مراسم طی گفتگو با خبرنگار افتخاری بسیج، ‌گفت:‌ زنگ انقلاب اسلامی زنگ بیداری، مقاومت و استکبار ستیزی ملت ایران اسلامی در مقابل مستکبران جهان است.

بهروز رشیدی، افزود: زنده نگه داشتن ایام الله مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی، وظیفه همه مسئولان نظام است.

وی با اشاره به عملکرد و رشد خوب ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، اقتدار و عزت حال حاضر ایران را مرهون رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و جانفشانی شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس برشمرد.

وی اظهار داشت: این روز پر افتخار که آغاز دهه فجر است، یادآور جانفشانی های ملت ایران با رهبری امام خمینی(ره) و بدو تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: امیدواریم که سالهای متمادی شاهد به صدا درآمدن زنگ انقلاب و پیشرفت جامعه در این مملکت اسلامی باشیم.

رشیدی اظهار داشت: انتقال خاطرات و گفته های آن دوران به نسل امروز، نیاز ضروری برای آگاه سازی دانش آموزان ما در این مقاطع تحصیلی از آرمانهای انقلاب است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار