نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی به مناسبت دهه مبارک فجربه همت حوزه خواهران حضرت مریم (س) سپاه ناحیه مهران در حسینیه سیدالشهدا(ع) محله فرخ آباد این شهرافتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۱۷۰۱۷
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرگرد پاسدار روح الله جاویدان، فرمانده سپاه ناحیه مهران در خصوص برپایی این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه دارای 20 غرفه در زمینه های صنایع دستی، محصولات غذایی شامل، عسل طبیعی، کشک ، ترشی جات، کلوچه محلی و موارد دیگری است.

وی اظهار کرد: نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی با هدف تشویق مردم و بسیجیان و کمک برای فروش و درآمد زایی تولیدکنندگان در این محل دایر شده است.

فرمانده سپاه ناحیه مهران افزود:به منظور اجرای منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی اقدامات مختلفی توسط سپاه انجام شده است که نمایشگاه عرضه محصولات خوداشتغالی در دهه مبارک فجر یکی از آن ها است.

سرگرد جاویدان تصریح کرد: تنها راه مقابله با دشمن ایستادگی و مقاومت در برابر آن است و اقتصاد مقاومتی الگویی تمام عیار برای مقابله با حربه اقتصادی دشمن است.

وی اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی و اعتماد به نیرو و کالای داخلی تنها گزینه برای پایان یافتن مشکلات اقتصادی کشور است.

بنابر این گزارش در کنار این نمایشگاه، نمایشگاه مقابله با آسیب های ماهواره به همت فرهنگی اجتماعی ناحیه مهران برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شده است

 
 
ارسال نظرات