جانشین فرمانده سپاه شهرستان بوشهر:

جشن بزرگ انقلاب در بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر_ جانشن فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر گفت: روز ۱۹ بهمن ماه جشن بزرگ انقلاب در بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۶۸۹۵
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر،سرهنگ غلامرضا با گرامی داشت ایام مبارک فجر، گفت: دهه فجر نشان‌گر و یادآور رشادت‌های مردمانی است که با همه وجود و ایمان خود پشت ولایت فقیه ماندند و پیروز شدند.

جانشین سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر اظهار کرد: این ایام یکی از بزرگترین و بهترین ایام سال برای جمهوری اسلامی ایران و ملت مسلمان است و بسیاری از حرکت‌ها و پروژه‌های مهم جمهوری اسلامی در این ایام بوده است.

شهابی با بیان اینکه باید برنامه‌های دهه فجر سالانه با کیفیت‌تر باشد، افزود: برنامه‌هایی که امسال در سطح شهرستان بوشهر برگزار خواهد شد متفاوت‌تر و با کیفیت‌تر از سال‌های گذشته است و ویژه برنامه هایی برای عموم طراحی شده است.

وی با اشاره به شاخص‌ترین برنامه‌ها، بیان کرد: تجمع بسیجیان در روز ۲۲ بهمن، شرکت بسیجیان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، برگزاری نهضت‌های روشنگری، نشست های بصیرتی، برگزاری مراسمات آبروی محله، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری پیاده روی خانوادگی و غیره از جمله برنامه‌های دهه فجر است.

جانشن فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر ابراز کرد: روز ۱۴ بهمن ماه پیادروی بزرگ خانوادگی از شرکت ملی نفتکش در خیابان ساحلی تا مهمانسرای خلیج فارس برگزار و به قید قرعه به شرکت کننده گان جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

شهابی اذعان کرد: بازی‌های بومی و محلی در اماکن عمومی و برخی مدارس در ایام دهه فجر با شعار محوری انقلاب اسلامی، جوانان، نهضت ملی، اقتصاد مقاومتی و انقلاب اسلامی هویت دینی، ترویج معنویت، فرهنگ تمدن برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: روز ۱۹ بهمن ماه جشن انقلاب با هدف امیدان انقلاب و شعار محوری انقلاب اسلامی، انقلابی گری، آمادگی دفاعی، اقدار و عزت ملی ساعت هشت صبح در کنار ساحل نیلگون خلیج همیشه فارس با حضور عموم مردم و بسیجیان برگزار خواهد شد.


ارسال نظرات