رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی راهبردی ارتش :

دفاع از ولایت نقطه آغاز مبارزه مردمی علیه رژیم شاهنشاهی بود

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی راهبردی ارتش نقطه آغاز انقلاب و حرکت اولیه شکل گیری مبارزه مردمی علیه رژیم شاهنشاهی را در دفاع از ولایت نامید و افزود:مردم مسلمان ایران و اقشار مختلف کشور در مقابل مطالب یکی از روزنامه های آن زمان به پا خواستند و در راه دفاع از حریم ولایت جانفشانی کردند.
کد خبر: ۸۸۱۶۷۰۴
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، گردهمایی آموزشی رؤسا،مسئولین و اساتید آموزشی عقیدتی سیاسی مرکز نیروی دریایی راهبردی ارتش در استان های تهران، گیلان و مازندران به میزبانی فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا برگزار شد.

حجت الاسلام محمدباقر روشندل، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی راهبردی ارتش در این همایش ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و سال های پیروزی انقلاب اسلامی،اظهار کرد:اگر امروز با امنیت کامل بر سر سفره با برکت اسلام و انقلاب هستیم به برکت ایثار،تلاش و جانفشانی های حضرت امام خمینی(ره) و مردم ولایت مداری است که در آن روزهای سخت در مقابل ظلم و دیکتاتوری ایستادند و آن حماسه بزرگ را در تاریخ این سرزمین ثبت کردند.

وی نقطه آغاز انقلاب و حرکت اولیه شکل گیری مبارزه مردمی علیه رژیم شاهنشاهی را در دفاع از ولایت نامید و افزود:مردم مسلمان ایران و اقشار مختلف کشور در مقابل مطالب یکی از روزنامه های آن زمان به پا خواستند و در راه دفاع از حریم ولایت جانفشانی کردند.

حجت الاسلام روشندل گفت:ایمان دل های بیدار در آن زمان سبب قیام بر علیه کفر و استکبار گردید که در نهایت موجب پیروزی شکوهمند انقلاب شد.

 رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی راهبردی ارتش با اشاره به اینکه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش عامل حفظ و ارتقای ایمان در نیروهای مسلح  است،خاطرنشان کرد:این فرماندهی بعنوان یکی از مراکز مهم آموزشی نیروی دریایی ارتش وظیفه سنگینی را برعهده  دارد و یگان عقیدتی سیاسی یکی از عوامل مهم کسب معنویت و ارتقای روحیه سلحشوری و شهادت طلبی جوانان تحت آموزش است.

وی ضمن تأکید بر اهمیت و حساسیت بالای این مرکز فرهنگی و آموزشی در نیروی دریایی راهبردی ارتش،گفت:از آنجایی که هر سال هزاران نفر از جوانان میهن اسلامی ما جهت کسب تربیت و آموزش در این فرماندهی حضور می یابند، استفاده از تخصص های علمی و فرهنگی اساتید مجرب موجب ارتقای بعد علمی و معنوی فراگیران خواهد بود.

ارسال نظرات