فرماندار شهرستان رودبار خبر داد:

افتتاح 676 طرح اشتغالزایی و پروژه عمرانی در دهه فجر رودبار

فرماندار شهرستان رودبار گفت: همزمان با دهه فجر 513 طرح اشتغالزایی و 163 پروژه عمرانی با 538 میلیارد و 500 میلیون ریال در رودبار افتتاح می شود.
کد خبر: ۸۸۱۶۱۰۵
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان از رودبار، فرماندار رودبار همزمان با دهه فجر، برنامه های این دهه را در شهرستان تشریح کرد.

اسماعیل میر غضنفری در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: همزمان با دهه فجر 513 طرح اشتغالزایی و 163 پروژه عمرانی با 538 میلیارد و 500 میلیون ریال در رودبار افتتاح می شود که از نظر تعداد پروژه و طرح حدود 105 درصد و از نظر هزینه 31 در صد نسبت به سال گذشته رشد دارد.

وی با بیان اینکه طرح های اشتغالزایی نسبت به سال گذشته 5 / 65 در صد رشد دارد، از فراهم شدن 678 فرصت شغلی در پی اجرای طرح های اشتغالزا خبر داد و افزود: تمام خدماتی که ففط گوشه ای از آنها در دهه فجر افتتاح و منعکس می شود با تلاش فرزندان مردم در دستگاههای اداری و همدلی، همگامی و تعامل مناسب فرماندار، ائمه جمعه، نماینده، اعضاء شورای تأمین محقق می شود که در زیر یک سقف به نام نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ایرانی آباد، آزاد و مستقل می کوشند.

فرماندار رودبار اجرای آسفالت راهها، آبرسانی، برقرسانی، گازرسانی، استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس، مسکن مددجویان، عمران شهری و روستایی و راه اندازی کارگاههای تولیدی را از جمله پروژه های قابل افتتاح دهه فجر دانست و افزود: در دهه فجر گازرسانی به 50 روستای شهرستان رودبار کلنگ زنی می شود.

میرغضنفری، برگزاری یادواره وگلباران مزار شهداء و دیدار با خانواده های معظم آنان، جشن ها و نمایشگاههای عکس و کتاب، مسابقات وزشی و فرهنگی و محفل انس با قرآن کریم را از دیگر برنامه های دهه فجر در رودبار عنوان کرد.

وی عمران و آبادانی و حرکت به سمت پیشرفت و توسعه عزتمندانه تؤام با استقلال و اقتدار در نظام اسلامی را مرهون وقوع انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: با پیروزی انقلاب کشور ما از ظلمت به نور وارد شد و افقی تازه برآن گشوده شد.

فرماندار رودبار در ادامه نشست خبری، امنیت کنونی کشور را که در سایه تثبیت و تداوم انقلاب اسلامی بوجود آمده است، مدیون ایثارگریها و جانفشانیهای شهدایی دانست که برای آرمانهای انقلاب و امام خمینی(ره) جان خویش را تقدیم نمودند.

میرغضنفری تصریح کرد: در سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران دولتی پایبند و مقید به نظام مقدس جمهوری اسلامی با استراتژی امید آفرینی و سیاست مدبرانه خدمتگزار مردم است.

ارسال نظرات