به همت عقیدتی سیاسی سپاه تنگستان

دوره تربیتی آموزشیار قران بسیج در تنگستان برگزارشد

35 آموزشیار قران بسیج تنگستان در دوره تربیتی 82 ساعته که به همت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه تنگستان برگزار شده است شرکت کردند.
کد خبر: ۸۸۱۵۲۹۶
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) تنگستان در جمع متربیان دوره تربیت آموزشیار قران بسیج گفت: طرح تربیت آموزشیار قرآن کریم بسیج با هدف تربیت افراد مستعد جهت تدریس در دوره‌های آموزش قرآن و اداره حلقات تربیتی صالحین در تمامی رده های مقاومت با حضور 35 نفر به مدت 8 ساعت و در نمازخانه سپاه تنگستان برگزار شده است.

حجت الاسلام سید مهدی دشتی حسینی افزود: با هدف تقويت و ارتقاي سطح بينش قرآني ،قرآن پژوهان این کارگاه آموزشي در بهمن ماه و همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: بسیج در ایجاد نهضت بزرگ قران آموزی همواره در صف مقدم این جهاد مقدس بوده است.

دشتی حسینی با اشاره به حدیثی از نبی مکرم اسلام (ص) گفت: خالي ترين و فقيرترين خانه ها، خانه ايست که در آن قرآن نباشد و ما اگر مدعی اسلامی گری هستیم باید انس و الفت خود را با کلام وحی بیشتر کنیم که ایجاد انگیزی در دل علاقه مندان به قران وظیفه آموزشیاران قران کریم است.

مسئول عقیدتی سپاه ناحیه امام علی (ع)تنگستان در ادامه گفت: در این دوره آموزشی از هر حوزه یک نفر فرمانده پایگاه ، یک نفر شورای حوزه و یک نفر مدیر عقیدتی حوزه حضور دارند.

ارسال نظرات