نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به پیشرفت های چشمگیر نظام اسلامی ایران گفت:امروز اقتدار انقلاب اسلامی در سطح منطقه و جهان تحسین برانگیز و غیرقابل انکار است.
کد خبر: ۸۸۱۵۱۰۷
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین محمد نقی لطفی روز یکشنبه در جمع اعضای ستاد دهه فجر این استان افزود: سی و هشت سال از پیروزی نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی سپری شده و در طول این مدت نظام سلطه از تمامی امکانات امنیتی، اقتصادی، رسانه ای و سیاسی برای ضربه زدن به نظام و سقوط انقلاب استفاده کرده است.
وی ادامه داد: با وجود این توطئه های شوم و ضد انسانی برای ایجاد توقف در روند رو به رشد انقلاب اما شاهد شکوفایی نظام اسلامی ایران در عرصه های مختلف به ویژه عرصه علمی هستیم که امروز ایران را در رده مقتدرترین، امن ترین و با ثبات ترین کشورها قرار داده است.
امام جمعه ایلام با بیان اینکه دهه فجر فرصتی مغتم برای بیان دستاوردهای نظام برای مردم بوده تاکید کرد: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی زمانی مناسب بود که باید با اجرای برنامه های پر محتوا و به دور از موازی کاری و روزمرگی خدمات نظام برای جامعه به بهترین و شفاف ترین وجه ممکن بازگو شود.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام نیز با بیان اینکه سیاست اصلی برگزاری برنامه های دهه فجر فراهم آوردن بستر لازم برای مشارکت اقشار مختلف مردم در برگزاری آیین ها بود، گفت: بی تردید بعد از ولایت فقیه، پشتوانه مردمی نظام بالاترین وجه تمایز انقلاب اسلامی از دیگر نهضت های جهان است.
حجت الاسلام علی چراغی پور افزود: بنابراین کمیته های ستاد دهه فجر بیشترین اهتمام خود را برای اجرای برنامه های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در نقاط مختلف شهری، روستایی و عشایری استان به کار خواهد بست.
وی اظهار کرد: امسال نیز با تشکیل 10 ستاد در سطح استان ایلام و 21 کمیته تخصصی زیر مجموعه ستاد برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مناطق مختلف اجرا خواهد شد.

 

 

 


ارسال نظرات