سلیمی با تاکید بر لزوم فرهنگ امداد رسانی در گفتگو با «بسیج»:

مردم با خودروهای امدادی آتش نشانی و اورژانس همکاری کنند

نماینده مجلس گفت: باعث تاسف و شرمندگی است که دیده می شود برخی افراد به ماشین های آتش نشانی و آمبولانس راه نمی دهند باید در این زمینه به صورت جدی فرهنگ سازی شود.
کد خبر: ۸۸۱۴۹۱۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳

مردم با خودروهای امدادی آتش نشانی و اورژانس همکاری کنندحجت الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج اظهار داشت: کمپین هایی که برای همدردی با آتش نشانان و تحریم مواد محترقه در چهارشنبه سوری از سوی مردم به راه افتاده کار بسیار مناسبی است.

وی افزود: کمپین ها از چند جهت می توانند مفید واقع شوند؛ اول اینکه حساسیت عمومی را نسبت به شغل های حساس مانند آتش نشانی و اورژانس افزایش می دهد. ما گاهی اوقات به جای اینکه کمک این افراد باشیم متاسفانه باری بر دوش آنها هستیم این کمپین ها باعث می شود مردم همکاری خوبی با آتش نشانان و نیروهای اورژانس داشته باشند.

این نماینده مجلس بیان داشت: باعث تاسف و شرمندگی است که دیده می شود برخی افراد به ماشین های آتش نشانی و آمبولانس راه نمی دهند باید در این زمینه به صورت جدی فرهنگ سازی شود.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: امیدواریم امسال چهارشنبه سوری آرام و بی خطری داشته باشیم و دیگر آتش نشانان عزیزمان در حالت دلهره و نگرنی به سر نبرند. این فرهنگ باید برای همیشه ایجاد شود که شاهد رفتارهای پرخطر در چهارشنبه سوری نباشیم.


ارسال نظرات
آخرین اخبار