اسامی مساجد مجری طرح «۱۰ شب ۱۰ مسجد» در کرمان اعلام شدند

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان، اسامی مساجدی که قرار است طرح «۱۰ شب ۱۰ مسجد» در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در آن اجرا شود را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۸۱۴۷۴۳
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  محمد ابدالی تکلو، سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، اسامی مساجدی که قرار است طرح «۱۰ شب ۱۰۰ مسجد» در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در آن اجرا شود را اعلام کرد.

 

وی با اشاره به اینکه این طرح از ۱۲ بهمن آغاز و تا ۲۲ ادامه دارد؛ بیان داشت: در نخستین روز و در شام ۱۲ بهمن، مسجد شهداء، کانون فرهنگی هنری شهداء در خیابان شهید باقدرت این برنامه را برگزار می کند و  شب بعد، مسجد امام سجاد(علیه السلام) با کانون فرهنگی هنری یوسف زهراء در خیابان شهید قدوسی نبش کوچه 28 برنامه دارد.

 

 

ابدالی تکلو، مساجد حضرت ابوالفضل علیه السلام با کانون ابوفاضل واقع در سرآسیاب فرسنگی کوچه شهید مغفوری، سیدالشهداء(علیه السلام) با کانون الجواد(علیه السلام) در خیابان مدیریت نبش چهارراه مدیریت و امام رضا(علیه السلام) با کانون امام رضا(علیه السلام)در خیابان ابوذر جنوبی کوچه شماره 20 را از دیگر مساجدی دانست که به ترتیب از ۱۴ تا ۱۶ بهمن، این طرح را اجرا می کنند.

 

وی افزود: از ۱۷ تا ۲۰ بهمن هم به ترتیب مساجد امام حسین(علیه السلام) با کانون شهید عبداللهی در خیابان مهدیه، بقیت الله(عجل الله تعالی) با کانون فارس الحجاز در خیابان نماز، امام رضا(علیه السلام) با کانون ثامن الحجج(علیه السلام) در بلوار جمهوری اسلامی و  امام سجاد(علیه السلام) باکانون سجادیه در شهرک الله آباد، مجری طرح هستند.

 

 

مسئول کمیته مساجد ستاددهه فجر استان کرمان مساجد الزهرا(سلام الله علیها) و کانون فرهنگی هنری شهید محمدابراهیمی در شهرک پانصددستگاه بلوار استادشهریار و مسجد امام حسین(علیه السلام) با کانون سیدالشهداء در بلوار شیراز خیابان هاشم نادری را به عنوان مساجدی که در شب و شام سالگرد پیروزی انقلاب، به اجرای برنامه های ویژه فرهنگی می پردازند؛ نام برد.

 

 

ابدالی تکلو با اشاره به موقعیت مکانی این مساجد تصریح کرد: سعی کردیم انتخاب این مساجد به گونه ای باشد که نقاط مختلف سطح شهر کرمان را پوشش دهد.

ارسال نظرات