فرمانده انتظامی غرب استان تهران:

رفتار شايسته ماموران انتظامي، اعتماد مردم به پليس را افزايش مي دهد

خبرگزاری بسیج:فرمانده انتظامي غرب استان تهران با اشاره به رويکرد جامعه محوري پليس گفت: رفتار شايسته ماموران انتظامي، اعتماد مردم به پليس را افزايش مي دهد.
کد خبر: ۸۸۱۴۶۶۸
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج:امروز سردار "محسن خانچرلی"فرمانده انتظانی غرب استان تهران، در جمع مسئولان و فرماندهان انتظامی با اشاره به اینکه رفتار شايسته ماموران انتظامي، اعتماد مردم به پليس را افزايش مي دهد گفت:امنيت يک رکن است که ستون و پايه هاي آن نيروي انتظامي است و استحکام اين پايه ها همان نيروي انساني است و هريک از نيروها اگر وظيفه خود را به درستي انجام دهند بر مقاومت اين ستون تاثير گذار خواهد بود.
 
 
وي افزود:رفتار شايسته ماموران انتظامي، اعتماد مردم به پليس را افزايش مي دهد و اقتدار پليس در سايه تعالي رفتار کارکنان،تحقق پيدا مي کند.
 
 
اين مقام ارشد انتظامي، ارتقاء کيفي منزلت اجتماعي پليس را در سايه خدمت به مردم دانست و افزود: غلبه بر نفس از سوي ماموران انتظامي باعث کسب عزت مي شود و در سايه همين خدمت صادقانه است که خداوند به انسان عزت مي دهد و کسب اين عزت از توفيقات الهي است.  

 
خانچرلي تصريح کرد: برنامه ريزي منظم و هدفمند، مهمترين ابزار بهبود خدمت رساني به شهروندان است.
 
 
وی دربخش دیگری از سخنانش تصریح کرد:خدمت توام با صلابت و احترام و اجراي صحيح قانون را از وظايف نيروي انتظامي دانست و اظهار داشت: فلسفه وجودي نيروي انتظامي، تامين امنيت و آسايش فردي و اجتماعي مردم مي باشد و سازمان نيز خروجي كار خود را رضايت و خشنودي و آرامش مردم مي داند.

 
 فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در ادامه سخنان خود افزود:ثمره ارزشمند اين امر،کسب اعتماد و جلب رضايت مردم و بالاخره دست‌يابي به احساس امنيت رواني ‌در سطح جامعه است كه در سايه شناخت مناسب مقوله مشارکت دهي مردم متجلي مي‌شود.
 
 
سردار خانچرلی رويکرد جامعه محوري پليس را نوعي استراتژي در نیروی انتظامی برشمرد و بيان داشت:از آن جا که مقوله نظم و امنيت،بيش از هر مقوله اجتماعي ديگر،مقوله‌اي عمومي و مردمي است،نیروی انتظامی به عنوان سازماني که مسئوليت سنگيني در حوزه برقراري نظم عمومي و امنيت اجتماعي بر عهده دارد،بيش از هر سازمان و نهاد ديگري نيازمند توجه به رويکرد جامعه محوري است.
 
 
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد:در تعامل با جامعه،ديدگاه آحاد مختلف مردم سنجيده مي‌شود و مي‌توان از اين نتايج،در برنامه‌ريزي و ارائه خدمات انتظامي بهتر به مردم استفاده كرد و با جلب اعتماد عمومي و همکاري و مشارکت عموم مردم در برقراري نظم و امنيت اجتماعي موفق‌تر عمل كرد.

 
فرمانده انتظامي استان ویژه غرب استان تهران،خاستگاه اصلي فرماندهي انتظامي استان را خدمتگزاري برشمرد و بيان داشت:ناجا به عنوان سازماني كه از بطن مردم و براي مردم برخاسته،تعامل با ارکان مختلف جامعه را به منظور امکان خدمتگزاري مطلوب،خاستگاه اصلي خود مي‌داند و پليس استان نيز در طرح‌هاي خود،تحقق آن را مهمترين راهبرد خود مي‌داند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار