عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با «بسیج»:

مردم رونقی در بازار مسکن نمی بینند

حمید گرمابی با بیان اینکه مردم رونقی در بازار مسکن نمی بینند افزود: رکود و رونق مسکن نمی‌تواند برای مردم نشان دهنده تغییر اقتصادی باشد . قدرت خرید مردم در تهیه مسکن شاخصه بسیار مهم محسوب می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۴۵۴۳
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹

حمید گرمابی نماینده مردم نیشابور و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با رد ادعای دولت مبنی بر خروج مسکن از رکود اظهار داشت: معمولا مباحث اقتصادی بر اساس مولفه های مختلف قابل بررسی است و فرصت بیشتری نیاز دارد.

وی با بیان اینکه مردم نمی توانند رونقی در بازار مسکن مشاهده کنند افزود: دو پارامتر رکود و  رونق مسکن نمی‌تواند برای مردم  نشان دهنده تغییر در روند اقتصادی باشد . این در حالی است که  مقیاس قدرت خرید مردم در تهیه مسکن عامل ضروری است و شاخصه بسیار مهم محسوب می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطر نشان کرد: دولت باید از طریق ارائه وام های مختلف و پس انداز بانکی بتواند قدرت خرید مردم را بالا ببرد چرا که ارائه امکانات مختلف می‌تواند تغییری در وضعیت اقتصادی مردم ایجاد کند.

نماینده مردم نیشابور در خاتمه افزود: نشانه های وضعیت واقعی مسکن، به تدریج ظاهر می شود و انتظار می‌رود که نتایج گزارشات مربوط به سه ماهه پایان سال در حوزه مسکن که زمان بر است به زودی اعلام شود.

ارسال نظرات