خبرهای داغ:
مسئول واحد سلامت مدارس نهاوند:

همایش سفیران سلامت دانش‌آموزی در نهاوند برگزار شد

مسئول واحد سلامت مدارس نهاوند گفت: همایش سفیران سلامت با همکاری شبکه بهداشت و درمان و اداره آموزش و پرورش شهرستان نهاوند برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۴۲۰۸
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵

طاهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با اشاره به برگزاری همایش سفیران سلامت دانش‌آموزی اظهار داشت: این برنامه با همکاری شبکه بهداشت و درمان و اداره آموزش و پرورش شهرستان در دبیرستان فرزانگان و کانون شهید باهنر نهاوند برگزار شد.

وی ادامه داد: این همایش به منظور ایجاد هماهنگی بیشتر بین مربیان آموزش سلامت، مدیران مدارس، سفیران سلامت دانش‌آموزی و در مجموع بین مدارس و مراکز جامع خدمات سلامت شهری و روستایی و خانه‌های بهداست است.

مسئول واحد سلامت مدارس نهاوند افزود: این طرح با همکاری واحدهای سلامت نوجوانان٬ جوانان و مدارس٬ تغذیه و آموزش سلامت، سفیران سلامت دانش آموزی و کمپین تغذیه سالم ۱٬۲٬۳ در تمام مدارس شهری و روستایی برگزار و از هرکلاس و پایه تحصیلی یک نفر به‌عنوان سفیر سلامت انتخاب می‌شود.

وی افزود: این سفیران سلامت، به مدت ۱۶ساعت در خصوص مسایل مختلف بهداشتی در شهر از طریق مراقبین سلامت مدارس و درروستاها از طریق بهورزان آموزش‌های لازم را می گیرند و این افراد، طبق طرح آموزشی همسالان به سایر دانش‌آموزان انتقال می‌دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات