خبرهای داغ:
فرماندار تویسرکان خبر داد

فعالیت 8 اکیپ عملیاتی برای وصل برق تویسرکان

فرماندار تویسرکان با اشاره به بارش برف و قطعی برق فوق توزیع 63 کیلوولت و داخل شهر تویسرکان گفت: با تلاش 6 اکیپ از تویسرکان و 2 اکیپ از همدان و نهاوند برق قسمت‌هایی از شهر وصل و اکیپ‌ها همچنان در تلاش برای وصل برق دیگر نقاط هستند.
کد خبر: ۸۸۱۴۰۲۴
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حبیب مومیوند با اشاره به قطعی برق اظهار داشت: بارش برف سبب قطعی برق فوق توزیع 63 کیلوولت شد و داخل شهر نیز در قسمت‌های مختلف به دلیل شکستن شاخه درختان سیم‌های برق قطع شده‌اند که با تلاش 6 اکیپ از تویسرکان و 2 اکیپ از همدان و نهاوند برق قسمت‌هایی از شهر وصل و اکیپ‌ها همچنان در تلاش برای وصل برق دیگر نقاط هستند.

وی با اشاره به برف‌روبی در مسیرهای اصلی تویسرکان، جوکار و تویسرکان کنگاور، گفت: تردد در این مسیرها تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

فرماندار تویسرکان بارش این نعمت الهی را در شهرستان در چند سال اخیر بی‌سابقه عنوان کرد و افزود: شهروندان تا حد امکان از ترددهای غیرضروری دوری کنند.

وی با بیان اینکه در روستاهایی که دهیاری‌ها ماشین‌آلات لازم را دارند مسیر برف‌روبی شده است، افزود: با توجه به اولویت‌ها ابتدا راه‌های مواصلاتی اصلی برف‌روبی می‌شود و برف‌روبی دیگر راه‌ها نیز در دست اقدام است.

مومیوند با اشاره به فعالیت شهرداری تویسرکان و برف‌روبی خیابان‌های اصلی شهر، بیان کرد: مردم شهرستان نیز در برف‌روبی کوچه‌هایشان شهرداری را یاری رسانند.

وی از تشکیل اکیپی برای سرکشی از نانوایی‌ها در شهرستان خبر داد و گفت: نانوایی‌هایی که امروز نوبت تعطیلی‌شان نبوده باید باز باشند.

فرماندار تویسرکان از آماده‌باش نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان تویسرکان خبر داد و افزود: به همت این امدادگران یک بانوی تویسرکانی که برای زایمان مشکل داشت به همدان رسید و اکنون کودک متولد شده و مادر و فرزند در سلامت کامل بسر می‌برند.

وی با اشاره به بازدیدهای انجام گرفته از سطح شهر و جاده‌ها، عنوان کرد: با توجه به بسته شدن گردنه اسدآباد، ترافیک جاده‌های تویسرکان سنگین‌تر شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار