مصطفی برزگر
فرمانده سپاه ناحیه سیروان گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57، نظام تک قطبی را بر هم زد و در حال نظارگر شکل گیری نظام چند قطبی هستیم.
کد خبر: ۸۸۱۳۳۸۹
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرگرد پاسدار احمد اورنگ، فرمانده سپاه ناحیه سیروان در جمع فرماندهان پایگاهها و بسیجیان این شهرستان با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: 38 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی گذشت و هیچ سالی را بدون توطئه و کینه دشمنان پشت سر نگذاشتیم.

فرمانده سپاه ناحیه سیروان اظهار کرد: هر برگ از تاریخ انقلاب اسلامی را ورق بزنیم سراسر افتخار، عزت و سربلندی ملتی است که در سال 57 حماسه آفریدند.

وی با بیان اینکه در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی ایران، دشمنی های عیادی خارجی و داخلی به چشم می خورد، افزود: جنگ تحمیلی، تحریم های علیه ایران، فتنه 88 و .. همه حاصل توطئه استکبار جهانی و همراهی عده ای فریب خورده داخلی بود.

اورنگ تاکید کرد: انقلاب سال 57 که انفجاری از نور بود، باعث شکل گیری پارادایم توسعه مستقل جمهوری اسلامی از قدرت های بزرگ به ویژ آمریکا و پیشرفت های قابل توجه ایران در عرصه های مختلف خارج از دایره قدرت آمریکا شد.

وی عنوان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57، نظام تک قطبی شکسته و در حال نظارگر شکل گیری نظام چند قطبی هستیم.

اورنگ خاطرنشان کرد: با وجود 38 سال افتخار آفرینی جمهوری اسلامی ایران، تحولات منطقه و اتفاقاتی که امروز در مدیریت جمهوری اسلامی در حال گذر هست، یکی از ابعاد نظام چند قطبی آینده ایران خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه سیروان با بیان اینکه دشمنان که تا دیروز با توطئه و ایجاد فتنه به دنبال انحراف و به چالش کشیدن جمهوریت نظام بودند با بصیرت مردم و رهبری های مقام معظم رهبری همه توطئه های آنها با شکست مواجعه شد، افزود: امروز دشمنان به دنبال به چالش کشیدن اسلامیت نظام هستند و پروژه های در این رابطه دنبال می کنند.

اورنگ تصریح کرد: باید با بصیرت و پیروی از ولایت فقیه در مقابل این توطئه دشمنان ایستاد تا بار دیگه شکست بخورند.

فرمانده سپاه ناحیه سیروان در پایان بر وحدت، اتحاد و یکپارچگی و حفظ ماهیت نظام تاکید کرد.

ارسال نظرات