معاون فرهنگی سپاه تهران بزرگ :

کارهای فرهنگی اگر اثر بخش باشد حق جهاد را ادا کرده است

معاون فرهنگی سپاه تهران بزرگ گفت:کارهای اثر بخشی مانند شباب، امر به معروف ، گروهای سرود ، حلقه های صالحین از کارهای تکلیف مدار است
کد خبر: ۸۸۱۲۳۹۳
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛ سردار سادات حسینی معاون فرهنگی سپاه حضرت محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ در جلسه قرارگاه فرهنگی ناحیه حمزه سیدالشهداء (ع) گفت: نگاه جدیدی در ناحیه حمزه سیدالشهداء (ع) ایجاد شده و با کسب گزارشات و اطلاعات از راه های گوناگون این باور را تقویت می کند.

وی افزود: کار بسیج بسیار سخت و پیچیده است به خصوص کاری که بر اساس تکلیف مداری باشد ، کارهای اثر بخشی مانند خبرگزاری شباب، امر به معروف ، گروه های سرود ، حلقه های صالحین از کارهای تکلیف مدار است.

سردار سادات حسینی تاکید کرد: کارهای فرهنگی ماتوف به اقدام نیست بلکه مستلزم به اثر بخشی است و باید آسیب های اجتماعی مورد بررسی قرار گیرد. البته نفس تلاش های فرهنگی در بسیج قابل تقدیر است و اگر اثر بخشی داشته باشد حق جهاد را ادا کرده است.

وی تصریح کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هرکسی که مسئولیت پذیرفته باشد سرباز امام زمان (عج) است و شرط این برگزیدگی ، حق جهاد و نگاه تکلیف مداری است که باید ارتقا داد و درجه اخلاص را بالا برد.

معاون فرهنگی سپاه تهران بزرگ افزود: کارهای هنری را باید در بسیج سامان بدهیم و هنرمندان در بسیج سازماندهی شوند و با شناسایی هنرمندان و سطح بندی این عزیزان ، جبهه فرهنگی را راه اندازی نماییم.

وی در پایان افزود: باید خانه های هنری در موسسات فرهنگی تشکیل شود و از بستر ها موجود نظیر خبرگزاری شباب ، خبرگزاری بسیج پرس به نحو احسن بهره برداری کنیم.

ارسال نظرات