مهمترین ویژگی شهدا شجاعت، مردانگی و ولایتمداری

سردار حسین اسدالهی فرمانده لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص)گفت: عملیات کربلای پنج جزو سرنوشت سازترین عملیات های دوران دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۸۸۱۲۳۷۷
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛ سردار حسین اسدالهی فرمانده لشکر عملیاتی27 حضرت محمد رسول الله(ص) در مراسم گرامیداشت عملیات کربلای پنج و یادواره شهدای مدافع حرم که در تیپ حضرت زهرا(س) برگزار شد گفت: عملیات کربلای پنج جزو سرنوشت سازترین عملیات های دوران دفاع مقدس بود، این عملیات با اعزام صد هزار نفری سپاهیان محمد(ص) صورت گرفت و بخاطر شرایط بوجود آمده در عملیات کربلای چهار، این عملیات در منطقه شلمچه و با رمز یا فاطمه الزهرا(س) برگزار شد.

فرمانده لشکر27 حضرت محمد رسول الله(ص) ادامه داد: سه دهه از کربلای پنج گذشت، آنچه که در این بین به نسل های بعدی منتقل شد فرهنگ رشادت، شهامت، شجاعت و شهادت طلبی، مردانگی و ایستادگی رزمندگان دفاع مقدس بود. فرهنگ کربلای پنج و کربلاهای دیگر ایران اسلامی سینه به سینه منتقل شد و یادواره های شهدا در این بین نقش و تاثیر بسزایی دارند.

سردار اسدالهی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: آنچه در داستان مدافعان حرم رخ داد آینه تمام نمایی بود از داستان دفاع مقدس و مردان شجاع و دلیر و مظلومیت مدافعان حرم و نتایج حاصل از آن که اقتدار و عظمت و شکوه برای امت اسلامی باشد، نشانگر همان دستاوردهای دفاع مقدس است و این پیام شهداست به همه ما که با ایثار و ایستادگی می توان دین خدا را یاری نمود نه با شعار.

وی در خاتمه تاکید کرد: سربازی و دفاع از حرم عامل می خواهد و جوانان ایران اسلامی با تمام وجود عامل بودند و سربازی فداکار در تمامی صحنه ها و از همه مهمتر اینکه ولایتمدار بودند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار