سرپرست معاونت پرورشی آموزش و پرورش استان گیلان:

راهیان نور راهی برای مقابله با تهاجم فرهنگی غرب علیه نسل جوان است

سرپرست معاونت پرورشی آموزش و پرورش استان گیلان گفت:راهیان نور گامی در جهت حفظ ارزش های والای نظام جمهوری اسلامی و همچنین راهی برای مقابله با تهاجم فرهنگی غرب علیه نسل جوان است.
کد خبر: ۸۸۱۲۰۸۹
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، نورالله اکبری، سرپرست معاونت پرورشی آموزش و پرورش استان گیلان در جلسه قرارگاه مشترک راهیان نور دانش آموزی،اظهار کرد:راهیان نور گامی در جهت حفظ ارزش های والای نظام جمهوری اسلامی و همچنین راهی برای مقابله با تهاجم فرهنگی غرب علیه نسل جوان است.

وی با اشاره به برخی کمبودهای مالی در این اعزام ها، افزود: باید در تأمین هزینه های سفر راهیان نور از ظرفیت استانداری، فرمانداران و همچنین جلب حمایت اولیای دانش آموزان بیش از پیش استفاده شود.

اکبری توجه به امنیت دانش آموزان را حیاتی خواند و بازنگری در فرآیند انتخاب رانندگان و دقت بیشتر در استفاده از اتوبوس های آماده را ضروری دانست و تصریح کرد:کیفیت بخشی اعزام کاروان های دانش آموزی راهیان نور در کنار حفظ کمیت آن ضروری است و این در گروی همکاری همه جانبه نهادهای دست اندرکار است.

وی افزود:حضور مدیران و یا معاونان مدارس در اتوبوس های حامل دانش آموزان و مدیریت صحیح در انتقال پیام این سفر معنوی به همراه نگاه آسیب شناسانه سبب ارتقای عملکرد کاروان های راهیان نور می شود.

ارسال نظرات